برگزاری اردوی تفریحی آموزشی بچه مسجدی ها و مادران اشکاردشت چالوس 

قمی از برگزاری اردوی تفریحی آموزشی بچه مسجدی ها به همراه مادران کانون اشکاردشت چالوس خبر داد و گفت: این اردو با هدف افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین اعضای کانون برگزار شد.

حمیده قمی_ مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری اشکاردشت چالوس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: در ادامه برنامه‌های آموزشی-تفریحی ویژه اعضای کانون و بچه های مسجد،   اردوی یک روزه اعضای ًای کانون‌مسجد به همراه مادران به رادیو دریا چالوس برگزار شد.

وی افزود: توجه به روحیه نقاط و شادی و بهره مندی از طبیعت و توجه به برنامه های آموزشی در کنار دریا و طبیعت از جمله اهدافی بود که در این اردو دنبال شد.

قمی با اشاره به برگزاری اردوی تفریحی آموزشی بچه مسجدی های اشکاردشت چالوس یادآور شد: این اردو با هدف افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین اعضای کانون برگزار شد.

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری اشکاردشت چالوس گفت: این اردو که با محتوای تفریحی، ورزشی، آموزشی برگزار شد، در بخش‌های مختلف از جمله مهارت بازی، برپایی مسابقات گروهی و تیمی و همچنین برنامه های قرآنی و ویژه برنامه های سبک زندگی برگزار شد.

وی افزود: همه برنامه های ما در کانون مسجد حول محور توجه به انقلاب و ارزش های دین و نظام است و همین‌امر موجب شد تا در برنامه های تفریحی هم از این‌مهم غافل نباشیم.

برگزاری اردوی تفریحی آموزشی بچه مسجدی ها و مادران اشکاردشت چالوس قمی گفت: شخصیت و هویت بخشی به جوانان و نوجوانان‌مهم است و این اردو در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت و همچنین اجرای نهضت فراگیر کادرسازی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد تا دانش آموزان و فرزندان در کنار مادران خود روزی شاد را سپری کنند.  

در ادامه تصاویری از این اردو را می بینید:

برگزاری اردوی تفریحی آموزشی بچه مسجدی ها و مادران اشکاردشت چالوس برگزاری اردوی تفریحی آموزشی بچه مسجدی ها و مادران اشکاردشت چالوس برگزاری اردوی تفریحی آموزشی بچه مسجدی ها و مادران اشکاردشت چالوس 

کد خبر 1775899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha