پیش‌بینی تردد بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از مرز خسروی

حاجیان گفت: پیش بینی می شود در اربعین امسال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر امام حسین (ع) پایانه خسروی را برای تردد خود انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان استان کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی حاجیان،  رئیس پلیس استان کرمانشاه  با اشاره به تردد ۴۰۰ هزار زائر در اربعین ۱۴۰۱ از مرز خسروی و رسیدن این آمار به ۸۰۰ هزار نفر در اربعین سال گذشته، گفت: پیش بینی می شود در اربعین امسال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر امام حسین (ع) پایانه خسروی را برای تردد خود انتخاب کنند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۸۰ تیم پلیس راه و راهور در سطح محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و ۶۳۸ کیلومتر محور مواصلاتی در استان توسط این تیم ها تحت کنترل و پوشش ترافیکی قرار می گیرد.

سردار حاجیان یادآوری کرد: بخش قابل توجهی از زائرانی که مرز مهران در استان ایلام را برای تردد خود انتخاب کرده اند نیز از استان کرمانشاه عبور خواهند کرد که با احتساب این دسته از زائران، پلیس کرمانشاه به بیش از ۲ میلیون زائر خدمات رسانی خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین در خصوص مرز خسروی و بازدیدهای صورت گرفته از این پایانه مرزی، گفت: خسروی خوشبختانه وضعیت مطلوبی دارد و شرایط بهتری نسبت به سال گذشته در این مرز مهیا شده است، از این رو به زائران هم پیشنهاد می کنیم با توجه به گرمای هوا و بهتر بودن وضعیت دمایی در پایانه خسروی، این مرز را برای سفر معنوی خود و زیارت عتبات عالیات انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه پلیس مرکز خدمات رسانی به زائران اربعین است و وظایف هر کدام از بخش های انتظامی نیز مشخص شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به مشخص بودن شرح وظیفه هر کدام آن ها، تلاش می کنیم تا این وظایف به نحو احسن انجام و خدمات لازم به زوار ارائه شود.

سردار حاجیان در پایان از تلاش های مخلصانه و شبانه روزی ماموران انتظامی در اربعین سال گذشته قدردانی و با آرزوی سلامتی برای نیروهای حاضر در ماموریت بزرگ اربعین، ابراز امیدواری کرد امسال خدماتی به مراتب بهتر از سال گذشته به زائران ارائه شود.

کد خبر 1775962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha