سرمایه اصلی خبرگزاری شبستان خبرنگاران انقلابی است

حجت الاسلام محقی گفت: سرمایه اصلی خبرگزاری شبستان خبرنگاران سالم، متعهد و انقلابی است که سربازان حوزه فرهنگ در بستر مساجد هستند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، همزمان با (۱۷ مرداد) روز خبرنگار، محمود رمضانی- معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و نخعی کارشناس مسوول مطبوعات این اداره از خبرگزاری شبستان بازدید کردند.


در این جلسه حجت الاسلام علی محقی_  مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: "شبستان" رسانه  حوزه دین، فرهنگ و اندیشه است که بازتاب مطالب آن در استان خراسان جنوبی ملموس است.  


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه خبرگزاری شبستان زیر مجموعه ستاد کانون‌های مساحد و صاحب خبرنگارانی انقلابی و توانمند است، افزود: از آنجا که این خبرگزاری زیر مجموعه وزارت ارشاد است، وزارت می بایست توجه ویژه‌ای به خبرنگاران این حوزه داشته باشد.


وی تصریح کرد: در حوزه ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، بخشی از عملیات فرهنگی خود را مدیون خبرگزاری شبستان هستیم.  

به گفته وی؛ اگر از خبرگزاری شبستان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد حمایت ویژه شود از دیگر رسانه‌ها قوی تر پای کار اطلاع رسانی است چراکه شخصیت خبرنگاران شبستان شخصیتی اسلامی و پای کار است.  


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه خبرگزاری شبستان از رسانه‌های همسوی فرهنگ و ارشاد است، تصریح کرد: کمترین انتطار ما حمایت خبرنگارانی از جنس خبرنگاران شبستان است.  


وی از رسانه به عنوان مهمترین ابزار در جنگ شناختی نام برد و گفت: قدرت رسانه ها در جنگ شناختی بر کسی پوشیده نیست و استراتژی دشمن هم ناامید کردن مردم است.  


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان جنوبی رسالت اصلی خبرگزاری شبستان را تبیین نهضت بازگشت به مساجد و معرفی دین به مردم عنوان کرد و گفت: خبرگزاری شبستان یک رسانه زنده و پویا است چراکه ارتباط تنگاتنگی با مدیران و مردم دارد.

کد خبر 1776149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha