هویت اصیل اسلامی در جامعه تقویت شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: زن در اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار بوده و به عنوان رکن خانواده و نیمی از پیکره اجتماع شناخته می‌شود و هویت اصیل اسلامی در جامعه تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان‌غربی، رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی امروز ۱۷ مرداد در آیین اختتامیه دوره‌های توانمندسازی بانوان که در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار شد، گفت: زن در اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار بوده و به عنوان رکن خانواده و نیمی از پیکره اجتماع شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه زنان به عنوان محور خانواده در تامین سلامت اخلاقی جامعه و سعادت ابدی بشر نقش مهمی را ایفا می‌کنند، گفت: مجموعه‌های اثرگذار جامعه در حوزه زن و خانواده باید برای ارتقای توانمندی‌های بانوان تلاش کنند.

موسویان اضافه کرد: در راستای تحقق اهداف قرارگاه تعالی زن و خانواده سپاه شهدای آذربایجان غربی با هدف شبکه‌سازی و نقش‌آفرینی موثر بانوان در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، تربیتی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی چهار دوره آموزشی به مدت سه روز و با حضور ۳۰۰ نفر برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزاری دوره آموزشی تربیت کارشناسان و متخصصین مطالعات زن و خانواده، دوره توانمندسازی مدیران و مربیان مهدهای قرآنی مساجد، دوره آموزشی تربیت راویان و نقش زن در اسلام و مقایسه آن با غرب همچنین دوره آموزشی طرح فدک تربیت مشاور کسب و کار با حضور اساتید برجسته استانی را مورد اشاره قرار داد.

وی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را مورد اشاره قرار داد و ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه گفت: جامعه خبری در انتقال ارزش‌ها، معارف و سجایای اخلاقی به نسل جدید نقش ویژه‌ای دارند.

کد خبر 1776177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha