انحراف از مسیر ولایت خسارت جبران‌ناپذیری دارد

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به ضرورت تبعیت از ولایت گفت: همه انسان‌ها دچار خسارت می‌شوند مگر کسانی که در مسیر ولایت حرکت و در سختی‌ها صبر و استقامت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی ماندگاری امروز پنجشنبه (۱۸ مرداد) در اختتامیه بزرگترین اردوی جهاد علمی آموزشی کشور که در دانشگاه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: بالاترین شعار و پیام عملیاتی و کاربردی شهدا که می‌خواهند به مردم دنیا بگویند و خیلی‌ها این پیام را درک کردند، «صدق الله علی العظیم» یعنی خدا راست گفته است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰۰ آیه در قرآن درخصوص جهاد داریم در ادامه به آیه اشاره ۱۵ سوره حجرات اشاره کرد و افزود: هر کسی باور کند فرصتش در این دنیا کم است، می‌دود تا کارهایش را انجام دهد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: مجاهدت یعنی تلاش حداکثری و یکی از اعتقادات شهدا این بود که فرصت کم است و هر کس باور کند که زندگی کوتاه است همچون دونده از لحظه لحظه فرصت‌ها حداکثر استفاده را می‌برد، چون می‌داند در این فرصت کم اگر لحظه‌ای غفلت کند موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد.

حجت الاسلام ماندگاری گفت: شهدا چون باور داشتند فرصت کم است، از لحظه لحظه فرصت خود بهره بردند تا به انبیا و اولیا رسیدند.

وی با بیان اینکه دنیا میدان مین شهرت، شهوت، ثروت، ریاست و قدرت است، تصریح کرد: اما شما در میدان مین دنیا رفتید پشت سر یک رهبر و راهنما؛ هر کسی در دنیا پشت سر راهنما و ولایت حرکت کند راه نجات را پیدا کردند.

خطیب کشوری با اشاره به ضرورت تبعیت از ولایت، متذکر شد: هر کسی از مسیر ولایت روی گردان شود، زندگی‌اش مانند کلاف نخ سردرگم شده است.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه آرامش هر چیزی در گرو وصل به اصل آن است، تصریح کرد: ما هم یک اصلی(خدا) داریم تا به آن متصل نشویم آرام نخواهیم شد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه راه سختی زیاد دارد اما باید صبر و استقامت داشته باشید، گفت: همه انسان‌ها به خسارت می‌افتند الا کسانی که در مسیر ولایت حرکت و در سختی‌ها صبر و استقامت کنند.

کد خبر 1776265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha