خروجی فعالیت‌های بنیاد مهدویت باید باور صحیح نسبت به مسئله انتظار ایجاد کند

کاشی خروجی فعالیت‌های بنیاد مهدویت باید منجر به تغییر باور جامعه نسبت به مسئله انتظار در عصر غیبت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسن کاشی، سه‌شنبه(۲۳ مرداد) در نشست شورای سیاست‌گذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی از تربیت
بیش از ۳۰۰ نفر متخصص مباحث مهدوی در سطح ۳ و بیش از ۱۰۰ نفر در سطح ۴ حوزه خبر داد و افزود: این افراد همه دوره‌های تربیت مربی مهدویت را از مرکز تخصصی هدایت می‌کنند.
معاون امور استان‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عجل‌الله تعالی کشور دومین اقدام را معطوف به حوزه انتشارات دانست و گفت: تا قبل از آن کتاب های حوزه مهدویت محدود بود اما الان ۴۰۰ تا ۵۰۰ کتاب به شکل تخصصی و برای گروه‌های سنی مختلف توسط کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت تدوین شده است.
وی راه‌اندازی مجتمع یاوران مهدی موعود به ظرفیت اسکان و پذیرایی یک هزار نفر را از دیگر اقدامات قابل ذکر عنوان و بیان کرد: هدف اصلی اما ارائه خدمات فرهنگی در قالب نمایشگاه، روایت‌گری و...است و عمدتاً استفاده اردویی از این مجموعه می‌شود.
کاشی ادامه داد: راه‌اندازی دفاتر بنیاد در استان‌ها به منظور گسترش خدمات مهدوی در سطح کشور اقدام چهارمی است که خدمات خوبی از قِبَل مصوبات بنیاد رقم خورده است.
وی با تاکید بر اینکه در برابر انحرافات مهدویت باید دنبال مقابله فرهنگی باشیم؛ مسئله مهدویت و ولایت فقیه به عنوان نائب امام زمان را مهم خواند و تصریح کرد: در این زمینه غفلت و کم‌کاری شده در حالی که پرچم دین در عصر غیبت دست ولایت فقیه است و دشمن دنبال زدن پایه‌های آن است.
کاشی بر مطالعه مجموعه منظومه فکری مقام معظم رهبری در حوزه مهدویت با عنوان "ما منتظریم" تاکید و خاطرنشان کرد: خروجی فعالیت‌های ما باید منجر به تغییر باور به انتظار در عصر غیبت شود.
وی صیانت از فرهنگ اصیل مهدویت و انتظار در برابر شبهه‌افکنی‌ها و اندیشه‌های انحرافی و خرافی را از جمله اهداف بنیاد برشمرد.

کد خبر 1776931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha