برگزیدگان چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در گلستان اعلام شدند

حجت الاسلام رمضانی برگزیدگان مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در گلستان را اعلام کرد.

حجت الاسلام رمضان شجاعی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان گلستان با حضور ۹۰ نفر در بخش برادران و خواهران به مدت ۲ روز در امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: در بخش برادران در رشته حفظ پنج جزء، مهرداد پیغام زاده، عباس سلامتی و محمد عرفان بخشنده به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رشته حفظ ۱۰ جزء، مبین علیپور رتبه اول، موسی وزیری رتبه دوم و محسن شیخ ویسی رتبه سوم را به دست آوردند.

حجت الاسلام رمضانی اظهارداشت: در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز حسین جعفری نژاد، محمد حسن خلیلی و سیدمحمد راد به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

وی گفت: در رشته حفظ کل بالای ۱۸ سال، حسین دهقان رتبه اول، حامد روشنی رتبه دوم و سعید مارامایی رتبه سوم و در رشته حفظ کل کمتر از ۱۸ سال، حسین کربلایی پور رتبه اول، عامر پیرا رتبه دوم و علیرضا یارعلی رتبه سوم را کسب کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: در رشته اذان نیز امیرحسین فلاحی، احمد مصطفی لو و جواد یوسفی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی گفت: در رشته دعاخوانی مهدی درویشی رتبه اول، سید روح الله هاشمی رتبه دوم و محمدرضا امیری رتبه سوم، در رشته ترتیل محمد مصطفی لو رتبه اول، محمد موسوی الارزی رتبه دوم و حسین وطنی رتیه سوم را کسب کردند.

حجت الاسلام رمضانی ادامه داد: در رشته قرائت تحقیق بالای ۱۸ سال، امیررضا پاوندی، مجتبی فرامرزی و سعید کربلایی به ترتیب رتبه های اول تا سوم و در رشته قرائت تحقیق کمتر از ۱۸ سال نیز علی دولت آبادی، علی مهربان و علیرضا خدابخش رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی گفت: در بخش خواهران نیز در رشته حفظ پنج جزء، سمیرا دادفر رتبه اول، صدف باغر رتبه دوم و حلیمه عابدینی رتبه سوم را کسب کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: در رشته حفظ ۱۰ جزء فاطمه شاهینی، فاطمه نوری راد و  الهه باباکردی به ترتیب رتبه ها اول تا سوم و در رشته حفظ ۲۰ جزء اعظم صالح آبادی، صدیقه رحیمی و معصومه احمدی به ترتیب رتبه ها اول تا سوم را به دست آوردند.

وی اظهارداشت: در رشته حفظ کل بالای ۱۸ سال نیز زینب کیخا رتبه اول، رقیه وفور زاده رتبه دوم و فاطمه نورای رتبه سوم و در رشته دعاخوانی، معصومه صاحبی رتبه اول و فاطمه پاسندی رتبه دوم را کسب کردند.

حجت الاسلام رمضانی گفت: در رشته ترتیل، فاطمه نصیری، مهدیس غیناقی و سعیده رنجبر به ترتیب رتبه های اول تا سوم و در رشته قرائت تحقیق بالای ۱۸ سال نیز زهرا قربانی، اعظم السادات مطهری و مهرنوش مهران به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی افزود: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات در شهریور ماه برگزار می شود.

کد خبر 1777091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha