مشتاقانه و جهادی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمات‌رسانی می‌ کنیم

احمدی گودینی گفت: بصورت شبانه‌روزی پای کار هستیم و مشتاقانه و جهادی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمات‌رسانی می‌کنند.

مجید احمدی گودینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به آغاز راهپیمایی عظیم اربعین حسینی  و ورود زوار به استان کرمانشاه، گفت: مردم کرمانشاه در خدمت به زائران اربعین حسینی (ع) سابقه دیرینه دارند.

مدیر موکب متوسلین به چهارده معصوم (ع) گودینی‌های مقیم کرمانشاه افزود: کار موکب داری یک حرکت ریشه دار و قدیمی است که به اشکال مختلف توسط مردم کرمانشاه برگزار و مشخصاً بزرگان و علمای ما این کار را انجام می دادند.

مشتاقانه و جهادی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمات‌رسانی می‌ کنیم

وی خاطر نشان کرد: امروز خدمت به زائران اربعین حسینی (ع) از مرز تا محل زندگی استمرار دارد و این حرکت بزرگ معنوی توسط مردم ولایتمدار کرمانشاه انجام می‌شود لذا خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در راه‌پیمایی پرشکوه اربعین یکی از جلوه‌های زیبای معنوی را پدید آورده است.

احمدی گودینی اظهار کرد:موکب متوسلین به چهارده معصوم (ع) هرساله با شروع این مراسم پای کار است و آماده ارائه خدمات اسکان و غذا به وزار اربعین حسینی است.

مشتاقانه و جهادی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمات‌رسانی می‌ کنیم

مدیر متوسلین به چهارده معصوم (ع) گودینی‌های مقیم کرمانشاه تصریح کرد: امسال مصادف با شهادت امام حسن مجتبی (ع)   کار این موکب آغاز و اولین کارپذیرایی از کاروان اتوبوس از مینودشت استان گلستان که با هماهنگی به عمل آمده از زائرین سال گذشته بودندآغاز شد و پس از صرف ناهار و چای و استراحت همگی از زیر قرآن مجید عبور و به سمت مرز خسروی حرکت کردند.

وی گفت: تا پایان اربعین  با تمام توان بصورت بصورت شبانه روزی در خدمت زوار اربعین حسینی هستیم.

کد خبر 1777107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha