۱۳۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین پیش بینی شده است

اسماعیلی با اشاره به اینکه اعزام زائران اربعین از ۱۶ مردادماه سال جاری آغاز شده، گفت: ۱۳۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین پیش بینی شده است.

اصغر اسماعیلی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان در خصوص روند اعزام زائران اربعین اظهار کرد: برای جابه جایی زائران ۱۳۰ دستگاه اتوبوس پیش بینی شده است.

وی با یادآوری اینکه جابجایی زائران اربعین حسینی از ۱۶ مرداد سال جاری آغاز شده است، گفت: ۹۹ درصد اعزامی های اربعین از طریق مرز مهران بوده و مابقی به مرز خسروی اختصاص دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با یادآوری اینکه برای خدمت به زائران اربعین قرارگاه مرکزی جابه جایی زائران در پایانه مسافربری ایجاد شده است، گفت: این اقدامات در راستای ارائه خدمات مطبول به زائران است.

اسماعیلی از استقرار اکیپ‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در مرز مهران خبر داد و گفت: برای برگشت مسافرین نیز تمهیداتی در پایانه های مرزی به ویژه مرز مهران اندیشیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: زائرانی که با خودروی شخصی خود به مرزها عزیمت کرده اند، هنگام برگشت از سفر اربعین از هرگونه عجله و شتاب که موجب ایجاد مخاطرات جبران ناپذیری می‌شود پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: از هفته گذشته نیز بیش از ۱۵ نفر از همکاران در پایانه برکت مستقر شدند تا در ایام اربعین، زوار حسینی هیچ مشکلی نداشته باشند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ۲۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین شامل کامیون، تویوتا، جرثقیل، سواری پژو و پیکاپ های تندرو راهداری به پایانه مرزی مهران در راستای پشتیبانی و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی اعزام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از تشدید نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل و نقل عمومی خبر داد و خاطر نشان کرد: نظارت بر حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌ها به صورت شبانه روزی در ترمینال استان انجام می‌شود تا عاشقان کربلا با آرامش و امنیت عازم سفر عشق شوند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تقاضای سفر با تمامی ناوگان‌های عمومی مسافری، نظارت‌ها از طریق سامانه‌های کنترل داپ و دوربین‌های پلاک‌خوان در جاده‌ها انجام و در صورت مشاهده تخلف در کمسیون‌های مربوطه رسیدگی می‌شود.

کد خبر 1777351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha