افراد خیر و نیکوکار با حفظ سرمایه اصلی خود به رفع مشکلات مختلف نیازمندان کمک کنند

طاهری گفت: افراد خیر و نیکوکار با سپرده گذاری و انجام عملیات بانکی خود در صندوق در این کار خیر مشارکت کرده و با حفظ سرمایه اصلی خود به رفع مشکلات مختلف نیازمندان کمک کنند.

رضا طاهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به کمک به اقشار نیازمند از وظایف امداد است، گفت: صندوق ولایت امداد کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف حمایت و پرداخت تسهیلات به اقشار نیازمند شکل گرفته تا در جهت رفع نیازهای ضروریشان گامی مهم بردارد.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه افزود: یکی از برنامه‌ها و اهداف اصلی این صندوق کمک به نیازمندان و محرومان جامعه با استفاده از منابع امداد و سپرده گذاری خیران است و با ارائه تسهیلات علاوه بر مددجویان زیر پوشش کمیته امداد به نیازمندانی غیرتحت پوشش نیز کمک می کند.

وی خاطر نشان کرد:ما در سال گذشته بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به بیش از ۷۰۰۰ نفر پرداخت کردیم و امسال هم تاکنون بیش از ۱۵۰۰ نفر از این تسهیلات بهره‌مند شدند که مبلغی بیش از ۳۰ میلیارد تومان بوده است.

طاهری در خصوص شرایط خانوارها برای برخورداری از حمایت‌های امداد، خاطر نشان کرد: افرادی که جزو سه دهک پایین جامعه باشند، یا زن سرپرست خانوار بوده و یا توانایی اشتغال نداشته باشند و یا بیماری صعب‌العلاج داشته باشند می‌توانند از حمایت‌های امداد برخوردار شوند.

وی با اشاره به برگزاری همایش قرض نیکو در کرمانشاه، تصریح کرد: این همایش به صورت وبینار و در سطح ملی در سراسر کشور  با حضور جمعی از متولیان و خیرین صندوق امداد ولایت برگزار شد که  هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از خیرینی است با صندوق ولایت امداد همکاری داشتند و همچنین ترویج و توسعه فرهنگ قرض الحسنه بود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان گفت: از مردم خیر و نیکوکار استان کرمانشاه دعوت می‌کنیم کسانی که تمایل دارند از طریق تسهیلات قرض الحسنه از مسائل و مشکلات نیازمندان و محرومان گره کشایی کنند همکاری خود را با این صندوق افزایش دهند.

کد خبر 1777795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha