حرکت های مردم معترض مصر باز شدن دروازه های خاورمیانه را در پی دارد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، گفت: حرکت های مردم معترض مصر باز شدن دروازه های خاورمیانه را در پی دارد و باعث ایجاد منطقه آزاد اسلامی می شود.

مریم دهقان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، به خبرنگار شبستان گفت: با اشاره به قیام مردم مصر و کشورهای اسلامی گفت: حرکت های مردم معترض مصر باز شدن دروازه های خاورمیانه را در پی دارد و نفس های به شماره افتاده اسرائیل را برای سرنگونی شدت می بخشد.


وی با بیان اینکه این حرکت ها باعث ایجاد منطقه آزاد اسلامی می شود، اظهار داشت: تحولات اخیر منطقه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری همان انعکاس انقلاب مقتدرانه ملت ایران اسلامی است.


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، تصریح کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی پیش بینی هایی را در خصوص صدور انقلاب اسلامی در آن روزها داشتند که امروز به عینه شاهد به وقوع پیوستن همان پیش بینی ها هستیم.


وی ادامه داد: امروز ملت مصر و تونس با تاسی از انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده اند، که باید حکومت های ظالم و ستمگر خود را سرنگون کنند و با تحقق شعار زیبای لا اله الا الله منطقه آزاد اسلامی را ایجاد کنند.


دهقان، همچنین گفت: امروز توصیه های داهیانه مقام معظم رهبری به علما و ملت مصر تداعی روزهای اول انقلاب را می کند و یادآوری می کند که یک انقلاب اسلامی دیگر در حال وقوع است.


وی اظهار امیدواری کرد: اذهان عمومی بین المللی به تحرک همگانی بپیوندد و جهان از زیر یوغ استکبار جهانی و سلطه های آن خارج شده و ملل مختلف در صلح و صفا و آزاداندیشی زندگی کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 17784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha