مسجد سنگر دفاع از اعتقادات وباورهای دینی است

حجت الاسلام مرادی گفت:مسجد سنگر دفاع از اعتقادات وباورهای دینی است لذا باید آن را بیشتر تقویت کنیم.

حجت الاسلام محمد مهدی مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت مسجد در جامعه، گفت:مساجد از صدراسلام تاکنون سنگر وپایگاه دین بوده است و  این مکان مقدس از صدراسلام تا کنون منشا تمام حرکت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی واقتصادی بوده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جوانرود افزود:مسجد از آغاز اسلام تا عصر حاضر، نقش بسزایی در شکل دهی به خمیرمایه عبادی و فرهنگی و اجتماعی مسلمانان داشته است.

وی خاطر نشان کرد:  آنچه که امروز بر ما وظیفه است، نقش و جایگاه فرهنگی و علمی مساجد از منظر اسلام و پیامبر اکرم (ص) است.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به علت نامگذاری روز جهانی مسجد موضوع استکبار ستیزی بوده است، تصریح کرد: سالگرد به آتش کشیدن مسجد الاقصی توسط رژیم غاصب صهیونیستی است. پس ما باید در روز جهانی مسجد با اقتدار، با همه قوا اتحاد امت اسلام و فرمان استکبار ستیزی را از جایگاه مقدس مسجد به جهان مخابره کنیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جوانرود اظهار کرد: امسال با توجه به اتفاقاتی که در فلسطین و غزه افتاد موضوع استکبار ستیزی همزمان با روز جهانی مسجد نسبت به سال های گذشته مهم تر است.

وی در پایان گفت:برای رویارویی با هجمه های دشمنان باید مساجد را تقویت کنیم وتقویت مساجد یعنی حضور شما دراین مکان مقدس است.

کد خبر 1778676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha