انصارالله: پاسخ یمن به قطع در راه است

جنبش انصارالله در یمن پاسخ مرحله اول حزب الله به ترور فرمانده«فواد شکر» با حمله به رژیم اشغالگر اسرائیل را تبریک گفت و تاکید کرد: پاسخ یمن به حملات اسرائیل که حدیده را هدف قرار داد، در راه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، دفتر سیاسی جنبش انصارالله در یمن، به حزب الله و سید حسن نصرالله، دبیرکل این جنبش، حمله بزرگ و شجاعات مقاومت در صبح امروز یکشنبه علیه رژیم اشغالگر اسرائیل در پاسخ به ترور فواد شکر، فرمانده ارشد نظامی این جنبش تبریک گفت.

انصارالله اعلام کرد: این پاسخ قاطع و موثر در عمق رژیم اشغالگر که همچنان باز است، موید این است که مقاومت، توانمند، قوی و وفادار به وعده و تهدید خود است.

در این بیانیه آمده است که دستان و بازوان قهرمانان مقاومت اسلامی لبنان را می فشاریم و از همه گزینه‌ها و عملیات‌ها برای پاسخ به دشمن صهیونیستی حمایت می‌کنیم.

 انصارالله در خاتمه بار دیگر تاکید کرد: پاسخ یمن به قطع در راه است. روزها، شب‌ها و میدان‌ها این را ثابت می‌کند.

 مقاومت اسلامی در لبنان با اعلام پاسخ مرحله اول به ترور فرمانده شکر، تاکید کرد: هدف نظامی مشخصی مورد هدف قرار گرفت و مرحله اول با موفقیت کامل به پایان رسید.

این در حالی است که رژیم اشغالگر اسرائیل و منطقه منتظر پاسخ یمن به حملات اشغالگران اسرائیل به تاسیسات ذخیره نفت در بندر حدیده در غرب یمن در ۲۰ ژوئیه است.

کد خبر 1778690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha