اسکان، اطعام و حمل و نقل رایگان زائران رضوی در مسجد امام حسین(ع)

مسجد امام حسین (علیه‌السلام) محله تلگرد مشهدمقدس این روزها مشغول خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (علیه‌السلام) در بحث اسکان و اطعام و حمل و نقل رایگان است.

خبرگزاری شبستان مشهد| مساجد مشهد این روزها در بحث اسکان زائرین مشهدالرضا(ع) که یکی از دغدغه‌های اصلی میهمانان علی ابن موسی الرضاست سنگ تمام گذاشتند.

امسال با همت قرارگاه همه محله امام رضا(ع) که مدیریت و راهبری خدمت رسانی به زایرین در این بخش را برعهده دارد، حداقل ۴۰۰ مسجد پای کار میزبانی آمده و خدمتگزار زوار هستند. این مساجد در هر شب امکان ‌میزبانی از ۱۰۰ هزار نفر را خواهند داشت و تاکنون نیز (یکشنبه۱۱ شهریور) که چند روز از آغاز خدمت رسانی به زائرین گذشته، بیش از ۳۳ هزار زائر در مساجد مشهد اسکان داده شده‌اند.

اسکان، اطعام و حمل و نقل رایگان زائران رضوی در مسجد امام حسین(ع)

مسجد امام حسین (علیه‌السلام) محله تلگرد مشهدمقدس یکی از این مساجد است که این روزها مشغول خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (علیه‌السلام) می‌باشد. 

همت بچه‌های مسجدی برای خدمت به زائرین رضوی

حجت الاسلام‌ و المسلمین اعتمادی، امام جماعت این مسجد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: از سال گذشته مفتخر شدین که به همت بچه های مسجدی خادم زایرین رضوی باشیم و در ایام دهه پایانی صفر پذیرای ۲۵۰ نفر از مهمانان امام هشتم(ع) باشیم.

اسکان، اطعام و حمل و نقل رایگان زائران رضوی در مسجد امام حسین(ع)

وی افزود: امسال نیز با استفاده از تجربه سال گذشته و همکاری قرارگاه هم محله امام رضا علیه‌السلام توفیق شد در هر روز در خدمت ۱۵۰ نفر از زائرین حریم رضوی باشیم.

اسکان، اطعام و حمل ونقل رایگان

امام‌جماعت مسجد امام حسین(ع) با اشاره به همکاری این مسجد با قرارگاه هم محله امام رضا گفت: مسجد امام حسین‌(علیه‌السلام) علاوه بر اسکان در موضوع اطعام در سه وعده صبحانه و نهار وشام و همچنین حمل و نقل زائران نیز فعال می باشد.

اسکان، اطعام و حمل و نقل رایگان زائران رضوی در مسجد امام حسین(ع)

اجرای برنامه‌های فرهنگی تربیتی برای کودکان زائر 

وی تصریح کرد: علاوه بر در خدمات رفاهی و پذیرایی که برای زائرین عزیز فراهم شده است برنامه های فرهنگی نیز برای این عزیزان به خصوص برای کودکان و نوجوانان زائر در نظر گرفتیم که توسط مربیان و عزیزان ما در کانون فرهنگی در حال اجراست. 

حجت الاسلام‌ و المسلمین اعتمادی توفیق خدمت‌گزاری به زائرین را جبران ذره ای از نعمت همجواری با امام هشتم(ع) دانست و تأکید کرد: فرهنگ میزبانی در مردم مشهد از دیرباز بوده و مردم این خطه، از قدیم الایام میزبانان خوبی برای زائرین آقا بوده اند و این مهمانوازی روز به روز بیشتر و بیشتر شده و انشالله هر سال بهتر از سال قبل خواهد بود. 

کد خبر 1779565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha