پیامبر اکرم(ص) نقش بزرگی در تکمیل ادیان الهی دارند

ماموستا براتی گفت: پیامبر اکرم(ص) که جهانیان ایشان را به عنوان پیامبر رحمت و مهربانی می‌شناسند نقش بزرگی در تکمیل ادیان الهی دارند.

ماموستا ملامحمد براتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: حضرت محمد (ص) آخرین پیامبر الهی و است.

امام جمعه شهر ازگله افزود:نام کامل ایشان محمد بن عبدالله بن عبدالمطلب بن هاشم است که وفات ایشان بزرگترین مصیبت تاریخ دنیا  است.

وی خاطر نشان کرد: حرکت در مسیر انبیای الهی و اهل بیت علیهم السلام انسان را از بسیاری خطرات پیش رو حفظ می‌کند بنابراین باید تلاش کنیم همواره زندگی خود را طبق دستورات بزرگان دین و کتاب قرآن هماهنگ نماییم.
 

ماموستا براتی اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص)، نقطه اشتراک همه مسلمانان و سند افتخار ما است. هیچ مسلمانی نیست که به آن حضرت عشق نورزد و به نام مبارک ایشان تبرک نجوید. ازاین رو، همه مذهب های اسلامی برای گردآوری سیره گرامی آن حضرت کوشیده و از این راه توانسته اند تا حدی دَین خود را ادا کنند.


امام جمعه ازگله تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) که جهانیان ایشان را به عنوان پیامبر رحمت و مهربانی می‌شناسند نقش بزرگی در تکمیل ادیان الهی دارند و به خاطر جایگاه والایی که نزد خداوند و بشریت دارند به عنوان خاتم الانبیاء و خاتم الرسل شناخته می‌شوند.

وی در پایان گفت: تا زمانی که متمسک به قرآن، سنت پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) باشیم هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل عظمت اسلام قد علم کند و تا زمانی که بین مسلمانان وحدت باشد دشمنان در مقابل ما شکست خورده‌اند.

کد خبر 1779639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha