۱۷ شهریور ماه سند یکی از جنایات رژیم پهلوی است

حجت الاسلام میثم تارم با اشاره به قیام ۱۷ شهریور ماه و کشتار مردم بی گناه به دست رژیم منحوس پهلوی، بیان کرد: شهریور ماه سند یکی از جنایات هولناک منحوس پهلوی است که با هیچ آبی نمی شود این جنایت را پاک کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه جیرفت، با اشاره به قهرمانی سعید افروز در مسابقات پارالمپیک در پاریس، گفت: این قهرمان عزیز کشورمان و شهرمان بار دیگر افتخار آفرید.
امام جمعه جیرفت افزود: سعید افروز این بار با کسب عنوان قهرمانی جهان دل مردم ایران و مردم زادگاهش شهرستان جیرفت را خوشحال کرد.
وی ابراز کرد: این قهرمان جهان مدالش را به ساحت مقدس حضرت امام رضا (ع) هدیه کرد این کار سعید افروز برای ما ارزشمند است.
حجت الاسلام تارم ضمن تبریک قهرمانی این قهرمان شهر دارالولایه جیرفت، بیان کرد: امثال سعید افروزها جوانان با استعداد زیادی در منطقه داریم که باید مسئولان این استعدادها را شناسایی و برای شکوفایی آنها تلاش کنند.
خطیب جمعه جیرفت با بیان اینکه سعید افروز از افتخارات شهرستان جیرفت است، اضافه کرد: این قهرمان جهان جوان و ورزشکار مومن، متعهد و ولایتمدار است و مسئولین ورزش شهرستان برای استقبالی با شکوه و در خور شأن و جشن قهرمانی سعید افروز برنامه ریزی کنند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله قدوسی دادستان وقت کشور، عنوان کرد: این شهید والامقام موسس حوزه علمیه خواهران بود و امروز سراسر کشور از نعمت حوزه های علمیه برخوردار هستند.
 حجت الاسلام تارم با اشاره به قیام ۱۷ شهریور ماه و کشتار مردم بی گناه به دست رژیم منحوس پهلوی، بیان کرد: شهریور ماه سند یکی از جنایات هولناک منحوس پهلوی است که با هیچ آبی نمی شود این جنایت را پاک کرد.
امام جمعه جیرفت ادامه داد: رژیم ستم‌شاهی در ۱۷ شهریورماه با کمک و حمایت آمریکای جنایتکار مردم مظلوم و بی دفاع که به صورت مسالمت آمیز تظاهرات می کردند را به رگبار بست و حمام خون به راه انداخت.  
وی با اشاره به موانعی که رهبر برای دولت ها و نظام اسلامی برشمردند، خاطرنشان کرد: سستی بینش اسلامی و انقلابی در میان مدیران، عدم باور به ظرفیت های درونی، اعتماد به نسخه‌های معیوب بیگانگان، غفلت از دشمن و اعتماد به آن، اشرافی گری و دنیا زدگی مدیران، کم کاری و کم انگیزه گی، نداشتن روحیه کار جهادی، عدم مبارزه جدی با فساد از جمله این موانع است.

کد خبر 1779991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha