خون شهید صفی الدین مایه اقتدار حزب‌الله است

جامعه مدرسین در پیامی، شهادت سید هاشم الدین صفی الدین را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، در پیام جامعه مدرسین آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

«‏مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

شهادت مجاهد نستوه، حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدهاشم صفی الدین (رحمت الله علیه)، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان موجب تألم و تأثر گردید. آن مجاهد مخلص مانند همه رزمندگان حزب الله با عشق و شور در جبهه مبارزه با اسرائیل، مشغول جهاد فی سبیل الله بود و سرانجام به فوز عظیم شهادت نائل شد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شهادت آن شخصیت برجسته #حزب_الله را به همه مجاهدان جبهه مقاومت و ملت غیور لبنان تبریک و تسلیت عرض می‌کند و اعلام می‌دارد: در سایه معارف اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم)، بازهم چنین مردان بزرگی، جوشش خواهند داشت و خون پاک ایشان و دیگر مجاهدان، دلاورانی فداکار را به عرصه آزادی‏خواهی و مبارزه با ستم تقدیم خواهد کرد.

شهادت سیدهاشم صفی الدین و همراهان فداکار و مخلصشان برای #لبنان مایه سرافرازی و سربلندی است و برای حزب الله قهرمان خون این شهیدان، مایه اقتدار و عزت است.

به حول و قوه‌ی الهی ضربات #جبهه_مقاومت بر جنایتکاران صهیونیست با شدت ادامه خواهد یافت و رژیم پلید صهیونی در تقاص این خون‌ها در آتش خشم حزب الله خواهد سوخت.

إن‌شاءالله

کد خبر 1787072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha