ختم سراسری قرآن کریم برای شادی روح شهدای جبهه‌ مقاومت در یاسوج

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای برگزاری مراسم بزرگداشت اسطوره مقاومت شهید «یحیی سنوار» و ختم سراسری قرآن کریم برای شادی روح شهدای جبهه‌ مقاومت در یاسوج دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، متن اطلاعیه دعوت به مراسم بزرگداشت اسطوره مقاومت شهید «یحیی سنوار» و ختم سراسری قرآن کریم برای شادی روح شهدای جبهه‌ مقاومت در یاسوج به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با ادامه جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت‌های مقاوم فلسطین و لبنان، مجاهد بزرگ، شهید یحیی سنوار، در راه آزادی قدس شریف و مبارزه با دشمن غاصب و ظالم به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرمانده شجاع و قهرمان، شهید «یحیی سنوار»، از جمله آن مردان جاودانه‌ای است که با ایمان راسخ و مجاهدت بی‌وقفه و شهادت اسطوره‌وار در کربلای غزه، منبعی الهام‌بخش و پویا برای جبهه‌ی گسترده‌ی مقاومت و مسیری روشن از ایستادگی در برابر ظلم و استکبار جهانی ترسیم و در حالی که تا آخرین نفس می‌جنگید، به دست شقی‌ترین دشمن به شهادت رسید و آسمانی شد.

بی‌شک، یاد و راه شهید «یحیی سنوار» و دیگر شهدای مقاومت همچون پرچمی برافراشته، الهام‌بخشِ آزادی‌خواهان بوده و بر عزم ملت‌های مسلمان در دفاع از حق و مقابله با ظلم خواهد افزود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با محکوم کردن این جنایت ددمنشانه، از عموم مردم شریف، انقلابی و ولایتمدار دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور پرشور و حماسی خود در مراسم بزرگداشت شهید «یحیی سنوار» و ختم سراسری قرآن کریم برای شادی روح شهدای عزیز جبهه‌ مقاومت که روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۸/۴ ساعت ۱۰:۴۵ صبح در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برگزار خواهد شد، ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین و اعلام حمایت از جبهه مقاومت، خشم و انزجار خود را از رژیم سفاک صهیونیستی نشان دهند.

کد خبر 1787068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha