اقدام جالب هلندی‌ها در ادای احترام به کودکان غزه

موسسه «درخت زیتون بکار» در هلند برای ادای احترام به کودکان غزه که در جنگ رژیم صهیونیستی شهید شده‌اند، ۱۶ هزار جفت کفش بچگانه در میدان «شویبورگ» قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، شهر روتردام هلند با نمایش ۱۶ هزار جفت کفش بچگانه در میدان شویبورگ، شاهد رویدادی برای جلب توجه به تراژدی وضعیت کودکان غزه بود.

موسسه «درخت زیتون بکار» هلند بر برگزاری این مراسم در وسط میدان شویبورگ در روتردام برای ادای احترام به کودکان شهید غزه نظارت داشته است. بیش از ۱۶ هزار جفت کفش کوچک را در میدان شهر قرار داد و  نام این کودکان را اعلام کرد.

استر ون دیر موست، مدیر این موسسه گفت: این نهمین مراسم یادبود کودکان غزه در هلند است که برگزار می‌شود. 

موست با یادآوری کودکان شهید غزه افزود: قتل عام روزانه و بیش از حد فلسطینیان به مدت ۱۱ ماه یک اتفاق بی سابقه است و ما در حال سازماندهی تظاهرات علیه حملات رژیم صهیونیستی هستیم.

وی افزود: بر اساس اسناد رسمی، حدود ۱۷ هزار کودک شهید شده‌اند، اما طبق مطالعه انجام شده توسط The Lancet، تعداد واقعی شهدای کودک به بیش از ۸۳ هزار  نفر می‌رسد.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر جنگی ویرانگر را با حمایت گسترده آمریکا علیه غزه آغاز کرده است که در بحبوحه ویرانی های عظیم و قحطی مرگبار بیش از ۱۳۵ هزار فلسطینی شهید و مجروح به جای گذاشته است.

کد خبر 1780365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha