پاییز پُربار در انتظار بچه‌های مسجد امیرالمومنین(ع) مشهد

مدیر کانون فرهنگی منتظران یوسف زهرا(ع) از برگزاری طرح پاییزه کلاس‌های هنری و آموزشی کانون فرهنگی هنری منتظران یوسف زهرا(س) در مسجد امیرالمومنین(ع) محله مسلم خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد، اظهار کرد: با پایان فصل تابستان و در آستانه آغاز فصل جدید و شروع مدارس طرح پاییزه کلاس‌های هنری و آموزشی کانون فرهنگی منتظران یوسف زهرا(س) شروع شده است.

وی افزود: کلاس های ویژه خواهران در تمام سنین و با استفاده از اساتید مجرب در چند بخش علمی و هنری و مذهبی خواهد بود. بخش کلاس‌های هنری شامل خیاطی بدون الگو، گلدوزی با دست، نقاشی سیا قلم و بافتنی با دو میل و قلاب می‌باشد که دختران و بانوان علاقه مند می‌توانند برای آموزش این هنرها در این دوره شرکت کنند. 

پاییز پربار بچه‌های مسجد امیرالمومنین(ع) مشهد

مدیر کانون فرهنگی منتظران یوسف زهرا(ع) تصریح کرد: کلاس‌های علمی طرح پاییزه کانون نیز شامل دوره های آموزش چرتکه، زبان انگلیسی از پایه، زبان عربی از پایه و ریاضی است.

وی ادامه داد: کلاس‌های مذهبی کانون فرهنگی هنری منتظران یوسف زهرا(س) نیز در چند بخش برای سنین مختلف اجرا خواهد شد. در این دوره روخوانی وروان خوانی وتجوید قرآن را خواهیم داشت. کلاس قرآن ویژه کودکان و نوجوانان نیز برگزار می‌شود. کلاس آموزش مداحی نیز یکی دیگر از سرفصل های آموزشی ماست که با بهره گیری از اساتید و مداحان سرشناس برگزار می‌شود. 

پاییز پربار بچه‌های مسجد امیرالمومنین(ع) مشهد

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی یادآور شد: زمان ثبت نام دوره پاییزه از تاریخ ۱۵ شهریور  ماه تا ۳۰شهریور ماه بوده و عزیزان می‌توانند از ساعت ۱۰تا ۱۱صبح به مکان مسجد واقع در گاز ۱۰ مسلم شمالی ۱مسجد امیرالمومنین(ع) مراجعه کنند. 

دعوت از دهه نودی‌ها برای حضور در گروه سرود رهروان امیرالمومنین(ع)

وی همچنین تصریح کرد: گروه سرود رهروان امیرالمومنین(ع) کانون ما نیز پذیرای اعضای جدید هست و از علاقه مندان به شرکت در گروه سرود و همخوانی مذهبی دعوت می کنیم به این جمع هنری بیپوندند. در این گروه دختران و پسران تا سن ۱۰سال می توانند شرکت داشته باشند.

پاییز پربار بچه‌های مسجد امیرالمومنین(ع) مشهد

وی درپایان با بیان اینکه آغاز کلاس ها از ۵مهر ماه است، خاطرنشان کرد: به منظور ارتباط خانواده ها با مسئولین کانون و همچنین کسب اطلاعات مورد نیاز تلفن راهنما ۰۹۳۸۵۶۶۳۳۱۵ مرادی در نظر گرفته شده و والدین عزیز می‌توانند در صورت نیاز با این خط ارتباط بگیرند.

کد خبر 1780514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha