برگزیدگان رویداد رسانه‌ای طنین در سومین جشنواره حریم رسالت تجلیل می‌شوند

مهدیه دانایی در جریان برپایی رویداد رسانه ای طنین گفت: این طرح با رویکرد توجه بخشی به هویت زن مسلمان ایرانی مبتنی بر فرمایش رهبرمعظم انقلاب اسلامی به صورت یکروزه و کارگاهی برگزار می شود و برندگان آن در جشنواره حریم رسالت در مازندران تجلیل می شوند.

مهدیه دانایی در جریان برپایی رویداد رسانه ای طنین به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: این طرح با رویکرد توجه بخشی به هویت زن مسلمان ایرانی مبتنی بر فرمایش رهبرمعظم انقلاب اسلامی است.

دبیر جشنواره رسانه ای طنین در استان البرز افزود: این طرح در قالب رویداد رسانه ای برنامه ریزی شده است و هدف از اجرای طرح، گامی در مسیر احیاء و تبیین جایگاه زن مسلمان ایرانی است.  

به گفته وی، معرفی بانوان موفق در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... در قالب انعکاس رسانه ای از محورهای اصلی این جشنواره است.

وی با بیان این مطلب که این رویداد فرهنگی رسانه ای با توجه به هجمه های مختلف دشمنان علیه هویت زن مسلمان ایرانی طرح ریزی شده است و هدف از اجرای آن معرفی و تبیین جایگاه حقیقی زن ایرانی است بر ضرورت برپایی این جشنواره تأکید کرد.

دانایی با اشاره به اهمیت و نقش رسانه در بحث جهاد تبیین به ویژه حریم رسالت عنوان کرد: قالب های مختلفی برای این جشنواره در نظر گرفته شده است که اصحاب رسانه آثار خود را به آدرس harimeresalat.com ارسال می کنند.

دانایی با توجه به اینکه سومین جشنواره رسانه ای حریم رسالت به صورت کشوری در مازندران برپا می شود، تصریح کرد: رویداد یکروزه طنین با حضور اصحاب رسانه با هدف انعکاس موفقیت زن موفق ایرانی به صورت گروه های مختلف تولید محتوا و تهیه گزارش دارند برپا می شود و برگزیدگان در جشنواره کشوری حریم رسالت در مازندران تجلیل می شوند.  

دبیر جشنواره رسانه ای طنین در استان البرز خاطرنشان کرد: سه تیم در راستای انتشار این رویداد تقدیر می شود همچنین اوائل مهرماه این جشنواره برپا می شود.

کد خبر 1780826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha