دومین شعبه رستوران «حلال برگر» در «دیتون» آمریکا افتتاح شد

یک رستوران جدید که همبرگر با گوشت حلال را به مشتریان خود ارائه می‌دهد در خیابان «یانکی» در جنوب شهر «دیتون» واقع در ایالت «اوهایو» آمریکا افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « daytondailynews»، یک رستوران جدید که همبرگر با گوشت حلال را به مشتریان خود ارائه می‌دهد در خیابان «یانکی» در جنوب شهر «دیتون» واقع در ایالت «اوهایو» آمریکا افتتاح شد.

این رستوران در پستی در صفحه فیس بوک خود نوشت: شعبه جدید «حلال برگر» ما اکنون باز است. بیایید در مکان جدید و تازه به ما سر بزنید و از طعم‌هایی که دوست دارید لذت ببرید. ما بی صبرانه منتظر استقبال شما هستیم.

«عباد طاهر» که در نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی شعبه اصلی این رستوران را با دو برادرش در خیابان «لیونز» در نزدیکی یک مجتمع اجتماعی افتتاح کرد، می‌گوید که همبرگر حلال در اوهایو ب ندرت پیدا می‌شود.

طاهر گفت: گوشت حلال گوشتی است که مصرف آن برای مسلمانان جایز است. ما برای استفاده از گوشت گاو یا مرغ حیوان را به گونه ای ذبح می‌کنیم که سه رگ اصلی آن بریده می شود. کسی که حیوان را ذبح می‌کند باید مسلمان باشد و قبل از ذبح به حیوان آب و غذا بدهد و بعد از ذبح خون او را بیرون بدهد.

او می‌گوید همیشه آرزو داشت که وقتی بزرگ شد جایی برای همبرگرهای آمریکایی با کیفیت خوب تهیه شده با گوشت حلال داشته باشد و این آرزو او و دو برادرش را ترغیب کرد تا رستوران‌های برگرهای حلال را باز کنند.

طاهر گفت این رستوران‌ها حتی برای افرادی که حلال بودن گوشت برایشان مهم نیست نیز مناسب است، زیرا می توانند انتظار گوشت با کیفیت خوب را داشته باشند.

رستوران حلال برگر دیتون از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب باز است و علاقه‌مندان می‌توانند  روزانه برای اطلاعات بیشتر به صفحه فیسبوک یا اینستاگرام رستوران مراجعه کنند.

کد خبر 1781053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha