کتاب «دیگر پنیر نمی خواهم» در «تالار آیینه»  معرفی می شود

برنامه «تالار آیینه» رادیو ایران امروز یکشنبه ۲۵ شهریور کتاب «دیگر پنیر نمی خواهم» را معرفی می کند.

به گزارش  خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،   برنامه «تالار آیینه»  از شنبه تا سه شنبه با اجرای شهاب شهرزاد و تهیه کنندگی سعید مبشری ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران  پخش و  کتاب های مختلفی را معرفی می کند.

«سعید مبشری»، تهیه کننده برنامه «تالار آیینه»   درباره کتابی که در برنامه این هفته معرفی می شود، توضیح داد :  یکشنبه ۲۵ شهریور کتاب «دیگر پنیر نمی خواهم» اثر «ریچارد تمپلار» معرفی می شود. بسیاری از افراد احساس می‌کنند که در دام شغل‌شان اسیر شده‌اند و دارای شغلی ملال‌آور و خسته‌کننده هستند. آن‌ها به دنبال شغل متفاوتی هستند. اما دقیقا نمی‌دانند چه می‌خواهند؛ افرادی که رویاهایی در سر دارند ولی راه عملی کردن آن‌ها را نمی‌دانند. برای رهایی از این احساسات خسته‌کننده چهارگام وجود دارد، اول باید یک رویا داشته باشند، دوم باید برنامه‌ای برای عملی کردن آن تهیه کنند، سوم باید به تبادل نظر درباره‌ی تغییرات بپردازند و چهارم باید دست به عمل بزنند.

این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: «ریچارد تمپلار» نگارنده کتاب «دیگر پنیر نمی خواهم» به این موضوع پرداخته که انسان‌ها می‌توانند برخی از کارها را نپذیرند و هرکاری که دوست دارند، انجام دهند و رویاهایشان را عملی سازند. نگارنده موضوعاتی مثل: شغل، حقوق، مستمری و ترس از شکست را همانند پنیر می‌داند؛ یعنی چیزی که انسان را در تله نگاه می‌دارد و تاکید می‌کند که خواننده، پنیر و آن‌چه که مانع حرکت وی می‌شود را رها کند تا به هدف خویش برسد.
 

پایان پیام/

کد خبر 1781228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha