رویداد بین‌المللی «نحن ابناءالحسین(ع)»

رونمایی از پوستر ویژه اربعین در ۶۳ کشور جهان
رویداد بین‌المللی «نحن ابناءالحسین(ع)»

رویداد بین‌المللی نحن ابناءالحسین علیه‌السلام به همراه رونمایی از پوستر ویژه اربعین در ۶۳ کشور جهان، روز چهارشنبه با حضور دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اختتامیه رویداد بین‌المللی «نحن ابناءالحسین علیه‌السلام» به همراه رونمایی از «پوستر ویژه اربعین در ۶۳ کشور جهان»، فردا چهارشنبه ـ ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ـ از ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) قم برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور آیت‌الله رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) و حجت‌الاسلام دکتر «حمید احمدی» رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین کشور، همراه خواهد بود.

در این رویداد، از استاد «مسعود نجابتی» مدیر هنری، طراح و خوشنویس کشورمان تجلیل صورت می‌پذیرد و همچنین از برخی فعالان فرهنگی و هنری اربعین ازجمله شیخ «محمد مویگا»، آقایان «امیر حسامی نژاد» و «محمدرضا کمیلی» و همچنین خانم «زینب جابر»؛ تقدیر بعمل می‌آید.

گفتنی است، رویداد بین‌المللی نحن ابناءالحسین علیه‌السلام از سوی خبرگزاری بین‌المللی اهل‌بیت (ع) ـ ابنا به مناسبت اربعین حسینی و در قالب‌های عکس، سلفی، عکس‌نگاشت، کلیپ، مستند، مستند گزارشی، مصاحبه، پادکست و تولید محتوا با هوش مصنوعی؛ تدارک دیده شد.

این رویداد با استقبال گسترده از سوی پیروان اهل‌بیت (ع) در داخل و خارج کشور همراه شد و در مراسم اختتامیه فردا نیز از ۴۰ اثر برگزیده این رویداد تقدیر بعمل می‌آید.

کد خبر 1781589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha