اجرای بیش از ۲۹۰ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان لنگرود

سرهنگ مهرزاد گفت: ۲۹۶ برنامه با محوریت تجلیل از خانواده‌های شهدا و بصیرت افزایی در شهرستان لنگرود در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، سرهنگ محمد مهرزاد - فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز(سه شنبه، ۲۷ شهرور) در سالن اجتماعات سپاه ناحیه برگزار شد، گفت: اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند و رسالت شما دفاع از حق و حقوق مردم خواهد بود و این رسالت همچون عزیزان هشت سال دفاع مقدس در دفاع از حرمت و حریت مردم خواهد بود.

سرهنگ مهرزاد با توجه به مناسبت های پیش رو و اینکه هر چه داریم به برکت ارزش های ماست، تصریح کرد: وحدت حول کلمه الله است پیامبر اکرم ما هم با این عنوان مبعوث شدند.

وی یکی از ارزش های ماندگار در صفحه تاریخ درخشان گیتی زمان ما را  دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: امروز ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است و به گونه ای که برای هر کرسی کشور ما ۷۳  شهید از  بهترین پروش یافتگان مکتب حضرت امام که برگرفته از مکتب عاشورا، مکتب فاطمی و مکتب علوی، تقدیم شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با اشاره به ۲۳۸هزار شهید،   ۱۷ هزار شهید ترور، شهدای مدافعین حرم، شهدای مدافع امنیت ...افزود: روحیه مقاومت و ایثار برگرفته از دفاع مقدس  و انقلاب اسلامی است و ملیت ما در کنار ایرانی بودن، مسلمان بودن ما است دفاع مقدس این باور را رساند که با اتکا به خودمان می توانیم از ملت، کشور و ناموس خود دفاع کنیم.

سرهنگ مهرزاد به بیان مهمترین برنامه های هفته  دفاع مقدس در سطح شهرستان پرداخت و گفت: ۲۹۶ برنامه با محوریت تجلیل از خانواده های شهدا و بصیرت افزایی در شهرستان لنگرود برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود، دیدار با خانواده های معظم شهدا و گلباران قبور شهدا را از برنامه های آغازین هفته دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: دیدار از خانواده های ایثارگران،برگزاری مسابقات ورزشی،برگزاری حلقات صالحین با محوریت ایمان و اعتقادات، حضور در نمازجمعه با شرکت همه بسیجیان، رژه موتوری و خودرویی، حضور در مدارس با برپایی زنگ مدرسه، گلباران مزار شهدا، ویزیت رایگان، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی،برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح مساجد با محوریت حفظ و قرائت قرآن کریم، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان است.

سرهنگ مهرزاد در پایان تاکید کرد: باید تلاش کرد تا با اجرای باکیفیت برنامه های هفته دفاع مقدس،قدمی هرچندکوچک در زنده نگاه داشتن دلاوری ها و رشادت های رزمندگان و شهیدان این مرز و بوم برداشت.

اجرای بیش از ۲۹۰ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان لنگرود

اجرای بیش از ۲۹۰ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان لنگرود

کد خبر 1781606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha