برنامه‌های سفر سه روزه رئیس کمیته امداد کشور در کرمان

رئیس کمیته امداد کشور در سفری سه روزه به استان برنامه‌های مختلفی در شمال و جنوب کرمان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد، با اشاره به سفر دو روزه رئیس کمیته امداد کشور به استان از افتتاح هزار واحد نیروگاه خورشیدی در روز چهارشنبه ۲۸ شهریور در سیرجان خبر داد و گفت: با این تعداد، سه هزار واحد نیروگاه خورشیدی وارد مدار می‌شود که استان در این زمینه پیشتاز است.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان افتتاح ساختمان اداری نجف‌شهر، اهدای ۴ هزار سری جهیزیه در سیرجان و تجلیل از خیرین مسئولیت‌های اجتماعی را از دیگر برنامه‌های فردا اعلام و بیان کرد: مانور بزرگ اهدای ۵۵ هزار سری لوازم‌التحریر در مرکز استان انجام می‌شود.
عسکری‌نژاد ادامه داد: روز پنجشنبه هفته جاری هم در جنوب استان برنامه‌هایی از جمله افتتاح ساختمان اداره جازموریان، افتتاح کارگاه مهارت آموزی که هلال احمر و شرکت ژاپنی ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات دادند و افتتاح
۵۴۶ واحد مسکونی داریم.

وی حضور در گفتگوی ویژه خبری چهارشنبه شب، حضور در جلسه روز پنجشنبه شورای معاونین کمیته امداد و...را از دیگر برنامه‌های سیدمرتضی بختیاری در استان اعلام کرد.

گفتنی است؛ رئیس کمیته امداد کشور سه‌شنبه در بدو ورود به استان ابتدا به گلزار شهدا و مزار حاج قاسم رفت و سپس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار و معاونین دیدار و گفتگو کرد.

بختیاری در دیدار با استاندار و معاونین وی نکاتی راجع به برنامه هفتم، گزارشی از تسهیلات اشتغال از جمله ۳۵ همت در سال گذشته و... ارائه و بیان کرد: وضعیت استان کرمان در تسهیلات اشتغال سال گذشته خوب بود.

وی تسهیلات امسال را ۳۰ همت و سهمیه ایجاد اشتغال کل کشور را ۴۰ هزار واحد اعلام کرد.

کد خبر 1781619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha