جلسه ستاد استقبال از مهر در کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

برای مهیا کردن همه شرایط در بازگشایی مدارس جلسه ستاد استقبال از مهر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید جواد هاشمی» در نشست ستاد مهر با اشاره به اینکه همه اقدامات برای بازگشایی باشکوه مدارس در اول مهر ماه انجام گرفته است، گفت: با تدابیر آموزش و پرورش مشکل کمبود معلم که در سال های گذشته وجود داشت مرتفع شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: کتاب های درسی میان دانش آموزان توزیع شده و تا فرصت باقی مانده اگر دانش آموزی کتاب دریافت نکرده توزیع کتاب انجام شود.

وی با اشاره به اینکه همه امکانات برای بازگشایی مدارس بسیج شوند، ادامه داد: به دستور وزیر کشور این ستاد تشکیل و دستگاه های خدمات رسان آب، برق و گاز موظف به ارائه خدمات و جلوگیری از قطعی انشعابات هستند.

هاشمی بیان کرد: ممکن است در روزهای آغازین بازگشایی مدارس مشکلاتی وجود داشته باشد که از دستگاه ها انتظار می رود نهایت همکاری را با آموزش و پرورش استان داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گلایه مردم از کنده کاری در مسیرها و خیابان های منتهی به برخی مدارس، گفت: دستگاه ها تا 15 مهر ماه از انجام هرگونه کنده کار خودداری کنند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی تامین امنیت مدارس را به طور محسوس و نامحسوس داشته باشد. هاشمی از مجموعه معاونت بهداشتی خواست نظارت بر اغذیه فروشی ها در مدارس و اطراف مدارس را در دستور کار قرار دهد.

هاشمی گفت: برای رفع مشکل حمل و نقل مدارس اقداماتی انجام گرفته است و از والدین انتظار می رود از انعقاد با سرویس های مدارس خودداری کنند چرا که سرویس حمل و نقل مدارس باید ضوابط را رعایت کند.

کد خبر 1781894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha