حجت الاسلام فاطمی امام جمعه شهرکرد شد

حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی روز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه با حکم مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دفتر امام‌جمعه شهرکرد، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی روز امروز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه با حکم مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد معرفی شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی هفتم فروردین‌ماه ۱۳۴۱ در شهرکرد و در دامان خانواده‌ای متدین از سادات استان به دنیا آمد.

وی تحصیلات خود را تا اخذ دیپلم در شهرکرد گذراند و سال ۶۰ برای برای ادامه تحصیل علوم دینی به حوزه علمیه شیراز رفت و برهه‌ای از مجلس اخلاق شهید محراب آیت‌الله دستغیب بهره‌مند شد.

حجت‌الاسلام فاطمی در سال ۶۲ برای ادامه تحصیل به قم مشرف شد و ادامه دروس سطح و خارج را از محضر روحانیون چون وجدانی فخر، اشتهاردی، موسوی تهرانی، پایانی، وحیدخراسانی و شیخ جواد تبریزی فرا گرفت.

وی در دوران دفاع مقدس بارها به جبهه رفت و به انجام تبلیغ در بین رزمندگان اسلام پرداخت.

وی پس از ۱۵ سال تحصیل در سال ۱۳۷۷ به شهرکرد بازگشت و به تبلیغ و امامت جماعت و تدریس اهتمام ورزید.

تدریس دروس مختلف حوزه علمیه از مقدمات تا سطوح عالی به مدت ۲۳ سال و ۱۵ سال مدیریت حوزه علمیه شهرکرد از جمله سوابق علمی و اجرایی وی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین فاطمی مدت ۲۰ سال است که امامت جمعه موقت شهرکرد را برعهده داشت و جلسات درس و بحث و تبلیغ وی مورد توجه عموم مردم و جوانان است.

کد خبر 1781898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha