جلسات قرآن محلی و سنتی مشهد شناسنامه‌دار می‌شوند

مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی با اشاره به حمایت آستان قدس رضوی از جلسات قرآنی محلی و سنتی، از شناسنامه‌دار شدن این جلسات قرآنی در مشهد و شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مسعود میریان گفت: در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی، کارگروه مشورتی و هم‌افزایی قرآن با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی تشکیل شده که تاکنون ۱۵۰ جلسه سنتی قرآن در سامانه به ثبت رسیده است.

وی افزود: جلسات قرآنی که در این سامانه ثبت شوند مورد حمایت دستگاه‌های مرتبط قرآنی قرار خواهند گرفت، همچنین از سوی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی پرچم جلسه چاپ و به آن جلسه مربوطه اهدا می‌شود، جلساتی که درخواست رحل و قرآن نیز داشته باشند می‌توانند آن را به‌صورت نیمه‌بها تهیه کنند.

حجت‌الاسلام میریان، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تفریحی شامل برگزاری اردو و... را از دیگر اقدامات حمایتی جلسات قرآن محلی و سنتی عنوان کرد و گفت: کمیته رسانه دراین‌خصوص از طریق تبلیغات شهری و زیرنویس در صداوسیما فعالیت خود را آغاز کرده تا جزئیات برنامه به تمام شهرستان‌ها و حتی روستاهای سراسر کشور اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت جلسات و بهره‌مندی از حمایت‌های آستان قدس رضوی به آدرس B۲n.ir/jalasatesonati مراجعه کنند.

کد خبر 1781921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha