اردوی ۳ هزار نوجوان مسجدی اهل‌سنت در هفته وحدت

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته وحدت سه هزار جوان و نوجوان مسجدی اهل سنت در ارومیه گرد هم آمدند.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت:  سه هزار  نفر از نوجوانان و جوانان اهل سنت عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی، در اردوی بزرگ وحدت گرد هم آمدند.

وی افزود: این اردو به همت داره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان، با هدف تقویت همگرایی و تقریب بین جوانان و نوجوانان شیعه و سنی برگزار شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: این اردو گامی مهم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تقویت وحدت و همدلی بین مسلمانان است و ما امیدواریم که این‌گونه برنامه‌ها بتواند به ایجاد جامعه‌ای با نشاط و پویا کمک کند.

رضایی افزود؛ در این اردوی دو روزه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پسر اهل سنت از شهرهای مهاباد، پیرانشهر، اشنویه، نقده، تکاب، شاهین دژ، سلماس، خوی، ماکو، چالدران، ارومیه، بوکان، سردشت و ... شرکت کردند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی هدف از برگزاری این اردو را تقویت همگرایی و تقریب بین جوانان و نوجوانان شیعه و سنی، ایجاد بستر مناسب برای انجام فعالیت‌های گروهی، دفاع هوشمندانه و مقابله آگاهانه با ترفندهای دشمنان، تقویت بنیه اخلاقی، اعتقادی، همبستگی و وحدت درجهت خنثی نمودن تبلیغات دشمنان در مورد ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و پاسخگویی به شبهات و القائات دشمنان در خصوص دشمنی بین شیعه و سنی عنوان کرد.

رضایی بیان کرد: در این اردو برنامه‌های متنوعی از جمله مسابقات فرهنگی، ورزشی و مذهبی، نشست‌های پرسش و پاسخ با کارشناسان دینی، کارگاه‌های آموزشی و... اجرا شد.

گردهمایی اردویی ۳ هزار نوجوان مسجدی اهل سنت در ارومیهپ

گردهمایی اردویی ۳ هزار نوجوان مسجدی اهل سنت در ارومیه

گردهمایی اردویی ۳ هزار نوجوان مسجدی اهل سنت در ارومیه

کد خبر 1782026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha