اتحاد هیأت‌ها در حمایت از فلسطین همزمان با میلاد پیامبر(ص)

هیأت‌های مذهبی کشور هم که به تأسی از ذوات مقدسه اهل بیت(ع) همواره پای کار مظلومان هستند و شعار «هیهات من الذله» سرمی‌دهند؛ امسال تلاش کردند تا جلوه‌ای از وحدت و اتحاد خود را حول موضوع پیامبر(ص) و فلسطین نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، این روزها شعار «علی حب النبی ندعم فلسطین؛ به عشق پیامبر حامی فلسطینم» به مناسبت میلاد پیامبر(ص) و هفته وحدت از جای جای کشور و برنامه‌ها به گوش می‌رسد. شعاری که نشان می‌دهد مسلمانان حول محور پیامبر(ص) متحد شده‌اند، برای اینکه فلسطین و غزه را از دست ظالامان رژیم اشغالگر آزاد کنند.

هیأت‌های مذهبی کشور هم که به تأسی از ذوات مقدسه اهل بیت(ع) همواره پای کار مظلومان هستند و شعار «هیهات من الذله» سرمی‌دهند؛ امسال تلاش کردند تا جلوه‌ای از وحدت و اتحاد خود را حول موضوع پیامبر(ص) و فلسطین نشان دهند. پیش از فرارسیدن هفته وحدت و در روزهای ابتدایی ماه ربیع‌الاول جمعی از طراحان، گرافیست‌ها، اهالی هیأت‌ و ایده‌پردازان به میزبانی کانون آئین گردهم نشستند تا به ایده‌ای برای نمایش وحدت هیأت‌ها برسند.

اتحاد هیأت‌ها در حمایت از فلسطین همزمان با میلاد پیامبر(ص)

براین اساس تصمیم شد تا دکور هیأت‌ها که این روزها یک رسانه اثرگذار به حساب می‌آید، پیام مشترکی بر مبنای پیامبر(ص) و حال و اوضاع این روزهای غزه را فریاد بزند. هیأتی‌ها تصمیم گرفتند تا یک دکور به صورت مشترک و یکسان در مجلس جشن میلاد پیامبر(ص) نصب شود تا پیام اتحاد و حمایت هیأتی‌ها برای فلسطین را به داخل و خارج کشور مخابره کند.

در این رویداد، ۱۰ هیأت کشور شامل هیأت ریحانةالحسین تهران، سیدمجید بنی‌فاطمه، هیأت رزمندگان اسلام، حیدر خمسه و علی‌اکبر حائری، هیأت الرضا(ع) تهران، رضا هلالی، هیأت ثارالله (ع) زنجان، مهدی رسولی، هیأت فدائیان حسین اصفهان - سیدرضا نریمانی، هیأت ثارالله بابلسر - روح‌الله رحیمیان، هیأت عشاق الحسین - علی قربانی، هیأت هنر - مهدی دقیقی، هیأت یافاطمةالزهرا بابل - محمدرضا بذری و هیأت رزمندگان اسلام دزفول - محمداسداللهی مشارکت کردند و در جشن میلاد پیامبر(ص) یک دکور مشترک داشتند. امسال حال و هوای سرودهای میلاد پیامبر(ص) هم متفاوت بود و رنگ و بوی وحدت و حمایت از مظلومان غزه در اشعار بیشتر بود.

اتحاد هیأت‌ها در حمایت از فلسطین همزمان با میلاد پیامبر(ص)

کد خبر 1782127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha