احداث دبیرستان آیت الله جباری بهشهر با اعتبار۲۶میلیارد تومانی

کمالی از احداث دبیرستان ۱۲کلاسه آیت الله سیدصابرجباری(ره) بهشهر با اعتباری بالغ بر۲۶میلیارد تومان خبر داد و گفت: امسال ۱۵۰کلاس درس به سرانه آموزشی مازندران افزوده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حسین کمالی- مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در آئین بازگشایی مدارس استان که در دبیرستان آیت الله سیدصابرجباری(ره) بهشهر برگزار شد،   ضمن قدردانی از اولیای والدین و مدرسه برای صبوری و همگرایی در راه تعلیم و تربیت دانش آموزان اظهار کرد: حضرت محمد مصطفی(ص) ‌ پیامبر اسلام بزرگ معلم بشریت بوده اند که الگوگیری از سیره آن حضرت باید مورد توجه معلمان باشد.
وی به نواختن زنگ اول مهر در چهار هزار مدرسه استان اشاره کرد و افزود:  سال تحصیلی جدید  ۱۰۰هزار دانش‌آموز در مدارس غیردولتی و ۴۱۷هزار دانش‌آموز در مدارس دولتی در مجموع ۵۲۷هزار دانش‌آموز در ۲۳ هزار کلاس درس حضور خواهند داشت.
کمالی با بیان اینکه مدرسه ۱۲کلاسه آیت الله جباری(ره) با اعتبار ۲۶میلیارد تومان احداث شد، گفت: امسال ۲۴مدرسه و ۱۵۰کلاس درس در استان افتتاح شد.

وی از تلاش دستگاه تعلیم و تربیت برای بهسازی و نوسازی مدارس استان در قالب طرح شهید عجمیان خبر داد و گفت: دو هزار و ۸۰۰کلاس درس در قالب این طرح شاداب سازی و بهسازی شده است.

کمالی به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس اشاره و تاکید کرد: تلاش ما این است که فرهنگ مقاومت، دفاع و ایثار به نسل آینده منتقل شود.

وی به همجواری دبیرستان آیت الله جباری(ره) بهشهر با بیت شهیدان رضی اشاره کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس چهار هزار یادواره شهدا در مدارس استان برگزار خواهد شد.
 

کد خبر 1782148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha