سنگر دفاع از مسیر علم آموزی می گذرد

عبدی به هجمه های دشمنان انقلاب اسلامی برای مایوس نمودن نوجوانان و جوانان از حوزه تعلیم و تربیت اشاره کرد و  گفت: امروز سنگر دفاع از مسیر علم آموزی می گذرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  علیرضا عبدی- معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در آئین بازگشایی مدارس استان که در دبیرستان آیت الله سیدصابرجباری(ره) بهشهر برگزار شد، به تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: مرحمت بالازاده-شهید شاخص دانش‌آموز کشور هفدهم خردادماه ۱۳۴۹، در روستای «چای گرمی» یکی از روستاهای شهرستان گرمی از توابع انگوت در دامان سر سبز مغان و در یک خانواده متدین و محروم، دیده به جهان گشود.

وی بااشاره به سیره این شهید دانش آموز، گفت: این شهید والامقام در وصیت نامه خود به دانش آموزان توصیه نموده که سنگر مدرسه را خالی نگذارند و سعی کنند از نظر علم در سطح بالاتری قرار گیرند.

عبدی به هجمه های دشمنان انقلاب اسلامی برای مایوس نمودن نوجوانان و جوانان از حوزه تعلیم و تربیت اشاره کرد و  خطاب به آینده سازان نظام خاطرنشان شد: امروز سنگر دفاع از مسیر علم آموزی می گذرد باید دانش آموزان برای کسب علم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی برلزوم همکاری و تعامل اولیای دانش آموزان با کادرآموزشی مدراس با هدف حرکت درست و به موقع نسل نو در مسیر تعلیم و تربیت تاکید کرد و گفت: دستاوردهای فردای ایران عزیز حاصل تلاش دانش آموزان خواهد بود.

کد خبر 1782157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha