مدرسه پیشرفته مطالعات زنان برگزار می‌شود

مدرسه پیشرفته مطالعات زنان با سخنرانی تنی چند از اساتید حوزه و دانشگاه، پاییز امسال به همت پژوهشکده زن و خانواده (واحد تهران) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه زنان و خانواده خبرگزاری شبستان: مدرسه پیشرفته مطالعات زنان از سوی پژوهشکده زن و خانواده (واحد تهران) در سه محور «تاریخ اجتماعی زنان»، «جنسیت و سیاست» و «جنسیت و فلسفه و کلام» ویژه دانشجویان دکتری و طلاب سطح ۴ حوزه برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش: در محور تاریخ اجتماعی زنان، اساتید مختلفی حضور خواهند داشت که از جمله آنها می توان به حجت‌الاسلام «محمدرضا زیبایی‌نژاد» اشاره کرد که با موضوع (جریان‌شناسی فعالین زن پس از انقلاب اسلامی)؛ «محمدتقی کرمی» با موضوع (تاریخ اجتماعی امر جنسی در ایران)؛ حجت‌الاسلام «مجید دهقان» با موضوع (تاریخ اجتماعی فقه معاصر زنان)؛ «زهره باقریان» با موضوع «تاریخ اجتماعی زنان در قاجار و پهلوی» سخنرانی می کنند.

همچنین در محور جنسیت و سیاست نیز، «فریبا علاسوند» با موضوع (سیاست‌کاوی عدالت جنسیتی؛ بررسی مفهومی و چالش‌ها)؛ «سمیه حاجی‌اسماعیلی» با موضوع (سیاست‌کاوی آسیب‌های اجتماعی زنان و خانواده)؛ «فاطمه قاسم‌پور» با موضوع (سیاست‌گذاری جنسیت و خانواده؛ چالش‌ها و بایسته‌ها)؛ «ناهید سلیمی» با موضوع (رویکردهای سیاست‌گذاری در حوزه جنسیت و خانواده)؛ «مریم اردبیلی» با موضوع (آینده‌پژوهی حوزه زنان و خانواده)؛ «لیلا سادات زعفرانچی» با موضوع (آسیب‌شناسی ساختارهای حوزه زنان و خانواده)؛ «زهره نصرت خوارزمی» با موضوع (سیاست‌گذاری مبتنی بر جنسیت در اسناد و روندهای بین‌الملل) سخنرانی می کنند.
در محور جنسیت و فلسفه و کلام نیز «زینب تاجیک» با موضوع (جنسیت و کلام کاربردی)؛ «زهرا شریف» با موضوع (الهیات جنسیتی؛ بررسی و نقد آراء)؛ «زهرا داورپناه» با موضوع (فلسفه سیاسی و جنسیت) سخنرانی خواهند کرد.
این گزارش می‌افزاید: مدرسه پیشرفته مطالعات زنان، پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می‌شود و تاریخ شروع کلاس‌ها ۱۲ مهر تا ۲۹ آذر خواهد بود، ضمن اینکه هزینه ثبت‌نام ۷۰۰ هزار تومان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۹ شهریور تا ۸ مهر برای ثبت‌نام اقدام کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۲۲۰۷۶۱۳۳ تماس بگیرند.

مدرسه پیشرفته مطالعات زنان برگزار می‌شود

کد خبر 1782185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha