بزرگداشت هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۳ با محوریت مساجد

همزمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این ایام، ‌برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ادبی، آموزشی، سیاسی و تاریخی منطقه ۱۳ با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه۱۳ گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۳ شهرداری تهران با شعار «در راه فتح قله‌ایم» و با هدف تبیین فرهنگ جهاد و شهادت و مقاومت در جامعه و با توجه به فرهنگ متعالی دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: بر این اساس به رسم هر سال رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه به مدت یک هفته با برپایی برنامه‌های مختلف گرامی داشته می‌شود.

شهردار منطقه۱۳ اظهار کرد : پخش نواهای دوران دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه عکس، مسابقات کتاب‌خوانی، مسابقات داستان کوتاه و ... از جمله بخش‌های این ویژه برنامه خواهد بود.

وی، دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و عرضه محصولات فرهنگی، برگزاری شب شعر دفاع مقدس، آیین مهمانی لاله‌ها و اعزام راویان به مدارس و مساجد منطقه برای روایت حماسه‌های دفاع مقدس از برنامه‌های بزرگداشت این هفته در منطقه ۱۳ است.

کد خبر 1782205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha