اسرائیل غاصب بزرگترین منکر جهان خلقت است

حجت الاسلام رضوی‌مهر با باین اینکه امروز اسرائیل غاصب بزرگترین منکر جهان خلقت است، گفت: محور مقاومت نیز معروفی است که بر قله‌های فتح خواهد درخشید.

به‌ گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام رضوی‌مهر امروز یکشنبه (۱ مهر) در آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: امروز حرکت ستاد امر به معروف و نهی منکر، زیربنایی و تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: سامان‌بخشی به این امر مهم یکی از لوازم دیدن ثمرات و نتایجی است که ما بر اساس عهدی که با شهدا بستیم بایستی در این مسیر حرکت کنیم.

مشاور و دستیار رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه داد: این ستاد را ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر می‌گویند و معمولاً احیاً در جایی به کار می‌رود که ما بالای سر محتضر و در حال جان دادن هستیم.

حجت الاسلام رضوی‌مهر با تأکید بر اینکه امروز اسرائیل غاصب بزرگترین منکر جهان خلقت است، تصریح کرد: محور مقاومت نیز معروفی است که بر قله‌های فتح خواهد درخشید.

وی بیان کرد: آنچه مسلم است نباید امر به معروف و نهی از منکر منحصر بر بعضی از سلایق شخصی شود؛ ما هم از باب عقیدتی و هم از باب فقه در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر، آیاتی در قرآن داریم.

مشاور و دستیار رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به منکراتی که استکبار، صهیونیست و مرتجعان منطقه در جهان رقم زدند،گفت: باید امروز جهانی فکر کنیم و با پرچم معروف از قله رفیع دیده‌بانی رهبر معظم انقلاب بهره‌مند شویم و کارها را پیش بریم.

حجت الاسلام رضوی‌مهر ادامه داد: امروز ترک فعل‌ها در کشور، نظام اسلامی را مورد سؤال مطالبه‌گران نوجوان و جوان قرار داده و مسئولان منفعل باید پاسخگو باشند.

وی افزود: ترک فعل‌ها معضلی است که اگر به آن رسیدگی نشود موجب عقب‌ماندگی کشور می‌شود و اجازه نمی‌دهد پیشرفت‌هایی را که مردان میدان رقم زدند، محسوس باشد. 

مشاور و دستیار رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه همه حاکمیت باید خود را در امر به معروف و نهی از منکر سهیم بداند، عنوان کرد: همه موظف هستیم در مسائل حاکمیتی و شخصی و اجتماعی و خانوادگی به این فریضه توجه داشته باشم.

حجت الاسلام رضوی‌مهر گفت: نباید در کار امر به معروف و نهی از منکر به زمان و ساعات اداری بسنده کرد بلکه در همه حال باید مروج این واجب دینی بود.

گفتنی است در این آیین، با تقدیر از زحمات «حجت الاسلام رحیم‌آبادی» دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، «حجت الاسلام قاسم شهریاری» به عنوان دبیر جدید این ستاد معرفی شد.

کد خبر 1782267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha