تکاپوی جهادی فارسی ها در مشهد مقدس/ هزار خدمت درمانی به زائران

مهدی یار گفت: در اقدامی شایسته و جهادی، گروه‌های درمانی کانون خدمت رضوی استان فارس با اعزام به مشهد مقدس، موفق به ارائه یک هزار خدمت درمانی به زائران و مجاوران حرم امام رضا (ع) شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، اعضای کانون‌های خدمت رضوی استان فارس در یک اقدام جهادی و انسانی، گروه‌های درمانی متشکل از متخصصین و دانشجویان حوزه پزشکی را به مشهد مقدس اعزام کردند تا به زائران و مجاوران حرم امام رضا (ع) خدمات درمانی ارائه دهند. در این مأموریت که به مدت ده روز در روزهای پایان شهریور ماه انجام شد، بیش از یک هزار خدمت درمانی توسط این کادر فراهم شد. 

سردار جابر مهدی یار، مدیر کانون‌های خدمت رضوی فارس، ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و جهرم، تأکید کرد که این گروه‌ها در خدمت‌رسانی به هم‌نوعان خود هیچ‌گونه وقفه‌ای نمی‌گذارند و خود را در هر زمینه‌ای آماده خدمت‌گذاری به مردم می‌دانند.

سیدعلی شمس نیا، دبیر کانون سلامت از معاونت اجتماعی کانون‌های خدمت رضوی، نیز به شرح خدمات ارائه شده پرداخت و اشاره کرد که ۴۷ نفر از اعضای این گروه‌های اعزامی در کنار دیگر کادر درمان کشور بیش از یک هزار خدمات پزشکی و درمانی به زائران ارائه کردند.

به گفته وی گروه‌های جهادی درمانی در دارالشفاء و پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر مستقر شدند و با برنامه‌ریزی مسؤولان، به افراد در نوبت‌های درمانی و خدماتی خدمت‌رسانی کردند. این اقدامات نشان‌دهنده همدلی و عشق به خدمت در جمع کادر درمانی است که در راستای رفع محرومیت‌ها و کمک به نیازمندان به میدان می‌آیند.

کد خبر 1782277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha