نواختن زنگ اقامه نماز به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی در کرمانشاه

زنگ اقامه نماز امروز اول مهر به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با شعار «مِهر با مُهر» به‌صورت نمادین در دبیرستان شاهد ام‌البنین (س) کرمانشاه نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه امروز اول مهرماه  همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور حجت‌الاسلام‌ حبب الله غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در مدرسه شاهد ام‌البنین (س) زنگ سراسری نماز نواخته شد.

نواختن زنگ اقامه نماز به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی در کرمانشاه

براساس این گزارش، زنگ اقامه نماز امروز اول مهر به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با شعار «مِهر با مُهر» به‌صورت نمادین در دبیرستان شاهد ام‌البنین (سل) کرمانشاه نواخته شد و از تعدادی از دانش‌آموزان برتر قرآنی استان تقدیر شد.

نواختن زنگ اقامه نماز به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی در کرمانشاه

حجت الاسلام غفوری افزود:  از آن زمانی که مطالب ثبت و ضبط شده است در تاریخ تا به امروز ما فصلی به افتخارآمیزی دفاع مقدس در تاریخ ایران نداشته‌ایم. هر وقت جنگی شده است بخشی از این کشور را برده‌اند؛ اما در دفاع مقدس به همت مردان مرد، جوانمردان مؤمن و خداجویان فداکار این کشور حفظ شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: شهدا برای همیشه تاریخ چراغ راه امت و مشعل فروزانی برای هدایت شدند و وصیت‌نامه‌های آن‌ها برای نسل‌ها و عصرهای کتاب درس زندگی شد.  

نواختن زنگ اقامه نماز به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی در کرمانشاه

وی تصریح کرد:رابطه با خدا غذای روح است و جوهره نماز حضور قلب انسان است. نمازگزار باید بداند که در حال صحبت با خداوند متعال است که اداره همه عالم به‌دست او است.

حجت الاسلام غفوری اظهار کرد: کسی که خدا را فراموش‌ می‌کند، خدا نیز برای مجازت کاری می‌کند که خود را از یاد ببرد و کسی که خود را از یاد می‌برد، دیگر ارزشی برای خود قائل نیست. چنین کسی ممکن است خود را در لجن‌زار گناه و معصیت غرق کند. این‌ فراموشی‌ها نتیجه ترک نماز و ترک یاد خدا است.

کد خبر 1782296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha