نقش آفرینی کم‌نظیر مردم و مساجد در میزبانی از زائران رضوی در دهه آخر صفر

فرماندار شهرستان مشهد مقدس در قرارگاه خدمات سفر به نقش آفرینی بی‌نظیر مشهدی‌ها در دهه آخر صفر اشاره کرد و گفت: مردم عزیز مشهد مقدس مثل همیشه پای کار آمدند؛ همچنین بخش خصوصی و مساجد دوشادوش مردم از زائران بارگاه منور رضوی میزبانی کردند که باید به واسطه این نعمت شکرگزار خداوند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محسن داوری شامگاه یکشنبه (۱ مهر) در نشست شورای اداری شهرستان که با حضور سردار احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی استان، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و دیگر مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: طی چند سال اخیر، خدمت‌رسانی به زائران بارگاه منور رضوی متفاوت دنبال شده است و باید گفت: مسئولان شهرستان امر میزبانی از زائران عزیز را در ایام دهه پایانی ماه صفر به نحو شایسته‌ای انجام دادند که جای قدردانی دارد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس با بیان اینکه طی ایام دهه پایانی ماه صفر تمام ناوگان خودرویی ما در حوزه حمل و نقل جاده‌ای در خدمت زائران قرار گرفته بود، افزود: تمامی موکب‌ها در اطراف حرم مطهر رضوی با امنیت کامل خدمت رسانی کردند. همچنین زائران‌ مشکل اقامت و غذایی نداشتند. بر این اساس؛ وفور نعمت و وجود کالاهای اساسی در مشهد مقدس از برکات امام رضا (ع) و زحمات دستگاه‌های اجرایی بود.

نقش آفرینی کم‌نظیر مردم و مساجد در میزبانی از زائران رضوی در دهه آخر صفر

وی به نقش آفرینی همشهریان اشاره کرد و گفت: مردم عزیز مشهد مقدس مثل همیشه پای کار آمدند. همچنین بخش خصوصی و مساجد دوشادوش مردم از زائران بارگاه منور رضوی میزبانی کردند که باید به واسطه این نعمت شکرگزار خداوند بود.

داوری در بخش دیگری از سخنان خود به جانفشانی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس پرداخت و ادامه داد: ایثارگران و شهدا، جانشان را بر کف دست گذاشتند و دفاع کردن را به ما آموختند تا امروز کشوری مستقل و قدرتمند داشته باشیم چراکه دنیا در تکاپوی‌ آن است که از توسعه این کشور پیشگیری کند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس تاکید کرد: قدرت ایران اسلامی به دلیل مقاومت در دفاع مقدس است که به وجود آمده لذا باید از ایثارگران، خانواده معظم شهدا و همه کسانی که در دفاع مقدس نقش‌آفرینی داشتند؛ تجلیل نماییم.

نقش آفرینی کم‌نظیر مردم و مساجد در میزبانی از زائران رضوی در دهه آخر صفر

وی با بیان اینکه جامعه فرهنگیان «سربازان گمنام» هستند، تصریح کرد: امروز که مصادف با آغاز سال تحصیلی جدید بود، فرزندان من و شما با خاطری آسوده به مدرسه رفتند و در روز اول تحصیل با امکانات خوب در یک محیط آموزشی، امر یادگیری و درس آموزی را شروع کردند. بر این اساس؛ جای دارد از مدیران نواحی آموزش و پرورش، مدیران مدارس و جامعه فرهنگیان در شهرستان مشهد مقدس قدردانی کنم.

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس از سردار احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی و روسای کمیته‌های قرارگاه خدمات سفر شهرستان به پاس تلاش‌ها و اقدامات سازنده در امر میزبانی از زائران بارگاه منور رضوی با اهدای لوحی تجلیل و قدردانی کرد.

کد خبر 1782327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha