با الگوگیری از دفاع مقدس علم و فناوری را مردمی کنیم

امیر نصراللهی با بیان اینکه دفاع مقدس دفاع را مردمی کردT گفت: با الگوگیری از دفاع مقدس ما نیز علم و فناوری و دانش را مردمی کنیم تا به موفقیت و توسعه دست یابیم.

امیر سرتیپ «حمدالله نصراللهی» معاون علوم تحقیقات و فناوری ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد استفاده از دانش و  تجریبات دفاع مقدس در پیشرفت نظامی کشور گفت: دفاع مقدس را باید در تمام حوزه های کشور الگو قرار داد به خصوص  در حال حاضر که علم حرف اول را در حل مشکلات جامعه می زند. در فراگیری علم و دانش همواره باید دفاع مقدس را الگو قرار دهیم و اگر بخواهیم ارتش دانش بنیان از لحاظ علوم و فنون در دنیا باشیم باید دفاع مقدس را که دفاع را مردمی  کرد و به پیروزی رسید ما نیز علم و فناوری  و دانش را مردمی کنیم تا به موفقیت دست یابیم ؛ جامعه آماری مردمی ما نیز در این عرصه فرهیختگان،نخبگان و شرکت های داش بنیان هستند که باید از این دست ظرفیت ها در حل مشکلات کشور و پیشرفت و توسعه بهره ببریم.

وی در مورد برگزاری نمایشگاه صلح و کتاب دفاع مقدس اظهار کرد: این نمایشگاه هر ساله در روز جهانی صلح برگزار می شود و در واقع  به نوعی دیپلماسی صلح و کتاب است  و این نمایشگاه در واقع میز تخصصی ناشران ارتش است که دیپلماسی بین المللی صلح و کتاب جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته است.

کد خبر 1782387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha