ما وارد «نبرد نامحدود شده‌ایم» و قوی‌تر از قبل به میدان آمدیم

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم تشییع پیکر دو تن از نیروهای حزب الله شهید ابراهیم عقیل و محمود یاسین حمد، تاکید کرد که ما وارد نبرد نامحدود شده‌ایم و قوی تر از همیشه به میدان بازگشتیم که شاهد آن خواهید بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم تشییع پیکر ابراهیم عقیل و شهید محمود حمد، گفت: ۳ موج حمله موشکی به منطقه حیفا انجام دادیم و این موشک‌ها به اهدافی نظامی اصابت کرد.

وی افزود: ما چگونگی پاسخ به جنایات دشمن را مشخص نمی‌کنیم و وارد مرحله جدیدی تحت عنوان «نبرد نامحدود»  شده‌ایم و با دشمن صهیونیستی از جایی که فکرش را هم نمی‌کند، مبارزه می‌کنیم.

وی تاکید کرد:پس از ۳ جنایتی که اشغالگران در حومه جنوبی بیروت مرتکب شدند، وارد مرحله جدیدی شده ایم و هر چقدر هم که طول بکشد تا زمانی که جنگ غزه متوقف نشود، به راه خود ادامه خواهیم داد.

شیخ نعیم قاسم همچنین گفت: اسرای اسرائیلی جز با مبادله اسرا برنخواهند گشت.

شیخ نعیم قاسم با تاکید بر اینکه جبهه حمایت از لبنان برای رویارویی با همه امکانات نظامی آماده است و نتایج آن را خواهید دید، افزود: تهدیدها ما را متوقف نخواهد کرد و از خطرناک ترین احتمالات هراسی نداریم.

معاون اجرایی حزب الله لبنان، خطاب به اسرائیلی‌ها گفت: شما در وحشت خواهید مرد، اقتصادتان متلاشی می‌شود، به اهدافتان نمی‌رسید و شما، مقاومت فلسطین را به سطح بین‌المللی رساندید.

شیخ قاسم درباره آنچه اسرائیل در حومه بیروت مرتکب شد، تاکید کرد: اسرائیل ۳ جنایت جنگی مرتکب شد و این برای ما دردناک است و بالاترین سطح وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد که تا به حال ندیده‌ایم.

شیخ قاسم اظهار کرد: اشغالگران با هدف قرار دادن رهبران نیروی رضوان می‌خواستند مقاومت را فلج کنند و جبهه حمایت از غزه را متوقف کنند، اما رزمندگان مقاومت طرح آنان ناکام گذاشتند.

وی با توجه به اینکه اشغالگران در اهداف خود شکست خورد،   افزود: اسرائیل می‌خواست در کشتار انفجار دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم «پیجر» ۵۰۰۰ نفر را بکشد، اما نتوانست.

شیخ قاسم گفت: مجروحان اعلام کرده‌اند که به زودی به میادین جهاد بازخواهند گشت و ما نیز به جنایتگران رژیم صهیونیستی تاکید می کنیم که قوی تر از همیشه به میدان بازگشتیم و رویدادهای جنگ آن را ثابت خواهد کرد.

حزب الله لبنان،   پیکر فرمانده شهید عقیل و شهید حمد را  در روضاه الحوراء زینب در منطقه الغبیری تشییع کردند.

در این مراسم از سوی مردمی که در مراسم تشییع شرکت کرده بودند، شعارهایی علیه رژیم اشغالگر اسرائیل و ایالات متحده آمریکا، و همچنین شعارهایی در حمایت از مقاومت و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان داده شد.

کد خبر 1782390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha