ائمه جماعات استان تهران، هادیان کلام امیرالمومنین(ع) می‌شوند

معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد با هدف توانمندسازی و تربیت مربی از میان ائمه جماعات علاقه‌منددعوت به شرکت در طرح نهج البلاغه شناسی نمود.

 خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، با عنایت به تعامل فیمابین مرکز رسیدگی به امور مساجد و مجموعه نهضت نهج البلاغه خوانی، جلسه طرح اجرایی با حضور معاون جذب و آموزش و مسئول نهضت نهج البلاغه خوانی در دفتر معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد.

در این جلسه بر اهمیت نهج البلاغه خوانی و بهرمندی از کلام امیر بیان در مساجد و همچنین توانمند سازی ائمه جماعات در شیوه‌های بیان، اشاره شد، در جلسه مذکور حجت الاسلام و المسلمین مهدوی ارفع به شیوه‌های فعال سازی قرارگاه نهج البلاغه خوانی و الگوهای آموزشی برای ائمه جماعات اشاره نمود و بیان داشتند این طرح قابلیت اجرا در مساجد تهران به صورت فراگیر دارد.

ائمه جماعات استان تهران، هادیان کلام امیرالمومنین(ع) می‌شوند

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسینی مجد معاون جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد ضمن تأکید بر اهمیت موضوع به ویژه برای ائمه جماعات استان تهران که ام القری جهان اسلام به شمار می‌رود به توافق فیمابین اشاره داشته و بیان نمود که معاونت جذب و آموزش با هدف توانمندسازی و تربیت مربی از میان ائمه جماعات علاقه‌مند گام در این عرصه گذاشته تا با یاری خدا بتوانیم احیاگر کلام امیرالمؤمنین علی(ع) در مساجد باشیم.  

در پایان ضمن تعامل در اجرای دوره مقرر گردید توافق‌نامه‌ای بین دو مجموعه منعقد و پیرامون پیاده سازی طرح پیشنهادی در مساجد استان تهران اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

کد خبر 1782545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha