ضرورت خودکفایی در برخی صنایع حساس لازم است

حجت الاسلام مرادپور با اشاره به تأکید رهبری به خودکفا بودن در تکنولوژی، گفت: ضرورت خودکفایی در برخی صنایع حساس در ایران بسیار لازم است تا دشمن نتواند از این موضوع بر علیه ما استفاده کند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام سعید مرادپور، امام جمعه ابهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر با سفارش به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: با تقویت صفات متقین در وجود انسان سعادت دنیا و آخرت نصیبش می‌شود.


وی با اشاره به حادثه معدن طبس و عرض تسلیت این حادثه غمبار، عنوان کرد: این حادثه بیش از هر زمان دیگری می‌طلبد که نسبت به رعایت نکات ایمنی در محیط‌های کار اهتمام جدی وجود داشته باشد.


امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه گازهای محبوس در این معدن غیرقابل پیش‌بینی بوده و در معادن پیشرفته نیز این حوادث به وجود آمده است، افزود: علی‌رغم این موضوع باید دقت بیشتری صورت گیرد تا این‌گونه کارگران زحمت‌کش مظلومانه از دنیا نروند.


امام جمعه ابهر در ادامه خطبه‌ها به اهمیت جنگ روایت‌ها اشاره کرد و افزود: در حادثه معدن طبس دشمن سعی در ناتوان نشان دادن ایران داشت در حالی‌که هم در صدا و سیما اطلاع‌رسانی خوبی داشت و هم مسئولان نیز در این حادثه به موقع حضور پیدا کردند.


حجت‌الاسلام مرادپور با یادآوری اینکه موضوع مهم این است که در جنگ روایت‌ها ما باید حرف بزنیم، توضیح داد: نباید در این جنگ اجازه بهره‌برداری به دشمن بدهیم.


وی با اشاره به انفجار پیجرها در لبنان، متذکر شد: کسانی که دستور انفجار داده و این دستگاه‌ها را ساخته‌اند همگی یک‌ عده جنایت‌کار هستند و بی‌رحمانه از این تکنولوژی استفاده کرده‌اند.


مرادپور با اشاره به تأکید رهبری به خودکفا بودن در تکنولوژی، تصریح کرد: ضرورت خودکفایی در برخی صنایع حساس در ایران بسیار لازم است تا دشمن نتواند از این موضوع بر علیه ما استفاده کند، همین گوشی‌های هوشمند که ما استفاده می‌کنیم قابلیت انفجار دارد.

کد خبر 1783030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha