اعطای دکترای افتخاری دانشگاه ادیان و مذاهب به شهید آل‌هاشم

همزمان با برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ مدرک دکترای افتخاری از سوی دانشگاه ادیان و مذاهب به شهید آیت الله محمدعلی آل هاشم اعطا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دانشگاه ادیان و مذاهب، همزمان با آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ دانشگاه ادیان و مذاهب مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه به شهید آیت الله آل هاشم اعطا می‌شود.

در این آیین که با حضور شخصیت‌های برجسته‌ی علمی، فرهنگی، کشوری و بین المللی و سخنرانی دکتر غلامرضا اعوانی «چهره ماندگار فلسفه و عضو پیوسته فرهنگستان علوم» برگزار می‌شود، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه به خانواده شهید آیت الله محمد علی آل هاشم اعطا خواهد شد.

 لازم به ذکر است شهید آیت الله محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دانشجوی رشته شیعه شناسی دانشگاه ادیان و مذاهب و آماده دفاع از رساله خود بودند که در سانحه سقوط بالگرد به همراه شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی دیگر از مسئولین کشوری و لشکری به فیض شهادت نائل آمدند و این مدرک نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی این شهید والامقام، به خانواده محترم‌شان تقدیم می‌شود.

گفتنی است آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ادیان و مذاهب چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در محل سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار می‌شود.

کد خبر 1783142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha