نقش آفرینی کانون‌های مساجد در موقعیت حساس منطقه‌ای و جهانی

فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در این موقعیت حساس منطقه‌ای و جهانی با امید به نصرت الهی می‌بایست به نقش آفرینی موثر اقدام نموده و با بازخوانی مکتب سیدالشهداء(ع) مقاومت به هدایت افکار عمومی بپردازند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با انتشار بیانیه ای به مناسبت شهادت سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان، جنایت رژیم صهیونیستی را به‌شدت محکوم کرده و همه مسلمانان و آزادگان جهان را به ایستادگی در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافزار برای مقابله با رژیم غاصب، ظالم و خبیث صهیونیستی فرا ‌خواند.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ سوره آل عمران آیه ۱۶۹

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، عالِمی دیگر از علمای مجاهد اسلام، در مسیر دفاع از مظلومان، در خون خود تپید و حقانیت آرمان الهی و انسانی خود را با خون خویش امضا نمود. مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی، و رهبر مدبر سیاسی، جناب سید حسن نصرالله رضوان‌الله‌علیه، به فیض شهادت نائل آمد و به ملکوت پرواز کرد.

اکنون که طنین صدای سید شهید مقاومت در گوش‌ها طنین‌انداز است خطابه علی بن الحسین علیه السلام به ابن زیاد بازخوانی می شود: «أَ بِالْقَتْلِ تُهَدِّدُنی؟ أَما عَلِمْتَ أَنَّ الْقَتْلَ لَنا عادَةٌ وَکَرامَتَنَا الشَّهادَةُ. آیا ما را با قتل تهدید می کنی؟ مگر نمی‌دانی که کشته شدن، عادت ما و شهادت، مایه کرامت و افتخار ماست؟».

آری شهادت هنر مردان الهی و پاداش سال‌ها جهاد فی سبیل الله و دشواری‌های آن در خلال یک پیکار مقدس است. گرچه دنیای اسلام، شخصیتی باعظمت و جبهه‌ی مقاومت پرچمداری برجسته را از دست داد امّا همانطور که رهبر انقلاب فرمودند: «سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود و این راه همچنان ادامه خواهد یافت.»

اکنون بر همه مسلمانان و آزادگان جهان فرض است تا با تمام توان و تلاش خود نسبت به قطع شریان های اقتصادی، سیاسی و تجاری رژیم غاصب صهیونیستی اقدام نموده و زمینه سقوط این رژیم منحوس را فراهم نمایند.

فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در این موقعیت حساس منطقه ای و جهانی با امید به نصرت الهی به نقش آفرینی موثر اقدام نموده و با بازخوانی مکتب سید الشهداء مقاومت، هدایت افکار عمومی جهت بسیج همه امکانات در تقویت جبهه‌حق، تقویت پویش های مردمی، تلاش برای ایجاد صدایی واحد در موضع گیری ها مقابل جبهه باطل به حفظ انسجام صفوف مسلمانان کمک نمایند.

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله به همه مسلمانان و مجاهدان جبهه حق در جهان، این جنایت رژیم صهیونیستی را به‌شدت محکوم کرده و براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی همه مسلمانان و آزادگان جهان را به ایستادگی در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافزار برای مقابله با رژیم غاصب، ظالم و خبیث صهیونیستی فرا می‌خواند.

کد خبر 1783471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha