تاثیرگذاری سیدحسن نصرالله در جهان/ راه مقاومت به عنوان یک تفکر و اندیشه تبیین شود

حجت الاسلام ایمانی گفت: سیدحسن نصرالله نه تنها در لبنان بلکه در اقصی نقاط بلادهای اسلامی و حتی کفر تاثیرگذار بود و امروز هسته های حزب الله در اقصی نقاط عالم شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی امروز (یکشنبه ۸ مهر) در تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون استان گلستان در حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان گفت: همواره شهدا و امام شهیدان و همه پیامبران الهی به ویژه پیامبر آخر الزمان در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کردند و مقاومت به خرج دادند و برای احیای کلمه توحیدی لااله الا الله و محمد رسول الله در مقابل همه کفار و شیاطین عالم ایستادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه در طول تاریخ بشر حق و باطل در مقابل یکدیگر بودند، افزود: امروزه نیز در مقابل اسلام ناب که امام راحل آن را احیا کردند و شیطان بزرگ آمریکای قدار و صهیونیسم بین الملل و اسرائیل غاصب و کودک کش در مقابل اینها ایستاده و ستیز کرده است.

وی ادامه داد: همواره این جنگ و ستیز ادامه خواهد یافت تا زمانی که به موقعیت نهایی و به مقصود و تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی موعود (عج) برسیم.

حجت الاسلام ایمانی خاطرنشان کرد: قرآن کریم و پیامبر عظیم الشان اسلام همواره به ما رهنمون دادند که در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام و ارزش های الهی بایستیم و مقاومت و ایثارگری کنیم.

وی اظهارداشت: این ۲ ویژگی بسیار مهم ایثارگری و مقاومت در وجود نیروهای مومن متدین انقلابی و ولایی وجود داشته و دارد که همواره در مقابل دشمنان ایستاده اند و مبارزه کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز رزمندگان ما از همه قشر در این مبارزه شرکت کردند و در مقابل استکبار جهانی ایستادند و این مبارزه همواره ادامه دارد.

وی گفت: حرکت امام راحل یک حرکت جهانی و برگرفته از رهنمون های بزرگان دین و مقدمه انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) خواهد بود و این راه ادامه دارد.

ایثارگری نیروهای حزب الله در طول تاریخ زبانزد است

حجت الاسلام ایمانی با بیان اینکه همواره رزمندگان اسلام به خصوص در جبهه مقاومت ایستادگی و ایثارگری کردند، افزود: ایثارگری نیروهای حزب الله در طول تاریخ زبانزد است.

وی اظهارداشت: ایثارگری امت اسلامی، نیروهای مقاومت و حزب الله برگرفته از قرآن و احادیث و اطاعت از سنت خدا، پیامبر خدا و اهل بیت(ع) است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: این حرکت ادامه دارد و مردم ما و نیروهای حزب الهی برای پیروزی نهایی مقاومت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه سیدحسن نصرالله یکی از کسانی بود که در این راه مقاومت و ایستادگی کرد، افزود: این شخصیت در طول حیات خود مبارزه و مقاومت کرد و به عنوان رهبر مقاومت شد.

حجت الاسلام ایمانی گفت: ایشان نه تنها در لبنان بلکه در اقصی نقاط بلادهای اسلامی و حتی کفر تاثیرگذار بود و امروز هسته های حزب الله در اقصی نقاط عالم شکل گرفته است.

وی افزود: تشکیل حزب الله در عالم ثمره زحمات، ایثارگری ها و مقاومت های رزمندگان اسلام بوده است که به رهبری سیدحسن نصرالله که خود را سرباز ولی فقیه زمان مان، امام خامنه ای می دانست.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: یکی از درس هایی که از حرکت های شهدا می توان گرفت این است که راه مقاومت به عنوان یک تفکر، فکر و اندیشه تبیین شود و این مسئولیت برعهده علمای بزرگ و طلاب عزیز است.

وی تاکید کرد: طلاب و علما باید جهاد فی سبیل الله را تبیین کنند که در مقابل دشمن چگونه بایستیم.

کد خبر 1783487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha