مقاومت و پایداری، مهمترین شاخصه سید حسن نصراله بود

حجت الاسلام و المسلمین جعفری با بیان اینکه مهمترین شاخصه سید حسن نصراله، مقاومت و پایداری بود، گفت: این شهید راه مقاومت در مبارزه با صهیونیست سستی نداشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد جعفری، نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با تسلیت شهادت سید حسن نصراله به برخی از ویژگی های این شهید مقاومت اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های بسیار خاص وی، اخلاق خوش بود که باعث شد در دوره رهبری وی بر حزب‌الله، بسیاری شیفته این سید بزرگوار شوند.

وی با بیان اینکه مهمترین شاخصه سید حسن نصراله، مقاومت و پایداری وی بود، گفت: این شهید راه مقاومت در مبارزه با صهیونیست سستی نداشت.

جعفری افزود: شهید نصرالله در عین حال که با دشمن مبارزه می کرد در داخل نیز به قدری در سخنرانی ها محکم و مقتدر بود که همگان او را ستایش می کردند و او برای ما الگویی ارزشمند است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دور راندن صهیونیست‌ها از بلندی‌های جولان و عقب راندن آنان تحقیر بسیار بزرگی برای رژیم منحوس اسرائیل بود؛ رژیمی که در جنگ با اعراب در کشورهای مختلف توانسته بود پیروز شود توسط یک گروه مقاومت شکست خورده و مجبور به عقب‌نشینی از بلندی‌های جولان می‌شود.

جعفری به محبوبیت شهید مقاومت اشاره کرد و گفت: با وجود این که شهید سید حسن نصرالله، فردی اهل جنگ و جهاد بود اما در قلب همه مردم لبنان جا داشت و خبر شهادتش همگان را منقلب کرد.

وی با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت از دیگر ویژگی های این شهید بود، گفت: وی یک فرد جامع‌الاطرافی بود که ویژگی‌های منحصر به فردی داشت که در جامعه لبنان توانست شبکه‌سازی قوی داشته باشد و به تعبیر مقام معظم رهبری، شبکه سازی که وی کرده است، چیزی نیست که با شهادتش تضعیف شود.

جعفری با اشاره به بیانات شهید مقاومت در خصوص اسرائیل غاصب، تصریح کرد: تشکیلات صهیونیست ها مانند تار عنکبوت بوده و خداوند وعده داده است که آنها سست‌ترین بنیانها را دارند که فرو خواهد ریخت.

به گفته وی، بعد از شهادت ایشان، آن سازمان‌دهی‌هایی که چه در داخل و چه در خارج از لبنان برای گروه‌های مقاومت انجام داد قطعا بر قوت و قدرت بیشتری پیدا خواهد کرد. دشمن یک اشتباه بزرگ و استراتژیک کرد و امیدواریم هر چه زودتر نتیجه این اشتباه رو ببیند و از صفحه روزگار محو شود.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اقدمات بسیار اساسی، مهم و تشکیلاتی که شهید سید حسن نصرالله در حزب الله لبنان ایجاد کرد، بنای بسیار مستحکم و ماندگاری است.

جعفری تصریح کرد: همانطور که می‌بینیم بعد از شهادت ایشان حملات حزب‌الله علیه رژیم ادامه دارد و قطعا در ساعات و روزهای آینده عظمت و مقاومت حزب‌الله آشکارتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان نیز باید با الگو قرار دادن شهید مقاومت بدانند که هرچه در مقابل دشمن مقاومت کرده و سخنان خود را محکم کنند به همان اندازه در قلب مردم جای دارند.

کد خبر 1783594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha