انتصاب سرپرست شورای سیاستگذاری و امور استان‌ کانون‌های مساجد

حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در حکمی حسن افکار را با حفظ سمت به عنوان مشاور و سرپرست دبیرخانه شورای سیاستگذاری و امور استان‌ها منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور حجت الاسلام و المسلمین خداداده در حکمی حسن افکار را به عنوان مشاور و سرپرست دبیرخانه شورای سیاستگذاری و امور استان های  ستاد منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای حسن افکار

نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان مشاور و سرپرست دبیرخانه شورای سیاستگذاری و امور استان ها منصوب می شوید.

بی‌تردید توفیق خدمت به خانه های خدا و فعالان حوزه فرهنگ و هنر مساجد کشور موهبتی است که به لطف حضرت باری تعالی در این مقطع از زمان به ما عطا شده است؛ از این رو ضروری است در چهارچوب ماموریت‌های ذاتی و ابلاغی ستاد و با بهره گیری از تمامی فرصت ها و ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد زمینه خدمت رسانی گسترده به کارگزاران، فعالان، نمازگزاران و مخاطبان مساجد را فراهم کنید.

بهره گیری از تمامی استعدادها، ظرفیت ها و توانمندی های ارزشمند عزیزان مسجدی در راستای رونق بخشیدن به حوزه فرهنگ و هنر مساجد از طریق برنامه ریزی دقیق و اجرای طرح‌های بدیع، حمایت از آثار و تولیدات فاخر کانون ها، بهره گیری از شبکه های موضوعی کانون‌ها، اجرای طرح های جذاب و بدیع در راستای تقویت نشاط و انگیزه مومنانه در بین جوانان و نوجوانان گرانقدر و تعامل سازنده با حوزه‌های تخصصی در وزارت متبوع مورد تاکید و انتظار جدی اینجانب است.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال در مسیر تحقق مسجد طراز اسلامی مبتنی بر آیات کریمه قرآن و روایات حضرات معصومین علیهم السلام و فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در راستای تحقق بیانیه گام دوم موفق و موید باشید.

کد خبر 1783805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha