دوره آموزش مداحی ویژه بانوان مسجدی مشهد

مدیر کانون فرهنگی منتظران یوسف زهرا(عج) با اشاره به ویژه برنامه های این کانون برای هفته دفاع مقدس، از برگزاری دوره آموزش مداحی ویژه بانوان مسجدی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: در ایام هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی را برای بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) در محله مسلم داشتیم و دیدارهایی نیز با خانواده های معزز شهدا و جانبازان تدارک دیدیم.

وی افزود: یکی از رویدادهایی که ویژه دختران محله و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجدید بیعت با آنها برگزار شد مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس؛ مسابقه ورزشی و خاطره گویی بود که همراه با بازی سعی کردیم اوقات خوبی را برای این عزیزان فراهم آوریم.

دوره آموزش مداحی ویژه بانوان مسجدی مشهد

مدیر کانون فرهنگی منتظران یوسف زهرا(عج) ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات این ایام غبارروبی مزار شهداء گمنام با حضور خواهران کانون منتظران یوسف زهرا(عج) بود که با حضور در گلزار شهدا با شهیدان عهد و پیمان بستیم تا آخرین قطره خون پای آرمانهای انقلاب و اسلام ناب محمدی خواهیم ماند و با خواندن زیارت عاشورا و شستن قبور شهدا با گلاب، یادشان را گرامی داشتیم.

وی ادامه داد: حضور در جمع خانواده‌های بزرگوار و معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران و دیدار با خانواده محترم آقای شاه مرادی، جانباز دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های این روزها بود که با جمعی از مسجدی ها محضر آنها رسیدیم تا بگوییم شماها به عنوان افتخار ایران و کشور و انقلاب اسلامی هستید و ما همیشه قدردان فداکاری شما هستیم.

دوره آموزش مداحی ویژه بانوان مسجدی مشهد

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی همچنین به برنامه های حمایتی این کانون برای دانش آموزان نیازمند در ابتدای مهرماه اشاره کرد و گفت: همزمان با شروع سال جدید، توسط گروه محرومیت زدایی مسجد، ۲۰ پک لوازم التحریر به همت خیرین محله و پایگاه تهیه و به خانواده های تحت پوشش محله تحویل شد تا این عزیزان نیز سال جدید تحصیلی را با آسایش خاطر و بدون دغدغه شروع کنند.

دوره آموزش مداحی ویژه بانوان مسجدی مشهد

فراخوان دوره مهارتی مداحی 

وی همچنین عنوان کرد: یک دوره مهارتی مداحی نیز ویژه خواهران با همکاری کانون فرهنگی منتظران یوسف زهرا س و پایگاه اسما برای علاقمندان به آموزش مداحی طراحی شده و این دوره کارگاهی به زودی در مسجد امیرالمومنین ع برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی منتظران یوسف زهرا(عج) تصریح کرد: این دوره زیر نظر مربی توانمند مشهدی، سرکار خانم عالیه مرادی در دو دوره مقدماتی و تکمیلی برگزار می شود. سر فصل های آموزشی مقدماتی در ۳جلسه کارگاهی و شامل آموزش آواها ونواها، آموزش صداسازی وتحریر و آموزش شعر خوانی خواهد بود.

وی افزود: سرفصل های آموزش تکمیلی این دوره نیز در ۵جلسه کارگاهی شامل آیین مجلس داری، مولودی خوانی، روضه خوانی و دعا خوانی در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی با بیان اینکه این دوره در هفته ۳روز، شنبه و دوشنبه و  چهارشنبه ها برگزار می شود عنوان کرد: مهلت ثبت نام در این دوره تا۲۵مهرماه بوده و متقاضیان باید جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۸۵۶۶۳۳۱۵ تماس بگیرند.

کد خبر 1783950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha