۹۰ درصد موشک‌های ایران به هدف اصابت کرد

مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ گفت: ۹۰ درصد موشک‌های ایران به هدف اصابت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار ابراهیم جباری، چهارشنبه(۱۱ مهر) در حاشیه تجمع سراسری مردم در مصلی در جمع خبرنگاران کرمانی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ آن را موضع اقتدار نظام و خط بطلان به همه تحلیل‌ها و تهدیدهای دشمنان دانست و افزود: این عملیات موجب امیدواری مردم و رفع نگرانی‌های داخلی شد.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نیروهای مسلح تابع نظرات فرماندهی معظم کل قوا هستند؛ اظهار کرد: اگر شرایط مناسب نباشد، فرمانی هم ابلاغ نمی‌شود.
وی ادامه داد: پس از توجیه فرماندهان عملیات دیشب اتفاق افتاد و ما مقتدرتر و مستحکم‌تر از گذشته قرار گرفتیم و ۹۰درصد موشک‌ها به هدف اصابت کرد.
سردار جباری با اشاره به هدف قرار دادن مراکز حساس اسرائیل از جمله آشیانه اف ۳۵ و نابودی بخشی از آن؛ گفت: جمهوری اسلامی تا امروز بنای برخورد با غیرنظامیان ندارد بلکه هدف برخورد با قدرت پوشالی اسرائیل است و اگر خطایی کنند قطعا حیفا وتل آویو و مراکز حیاتی را می‌زنیم.
وی با اشاره به تفاوت شرایط و برخورداری صهیونیست‌ها از امکانات وسیعی که آمریکا و مزدوران نفوذی منطقه و کشورهای متحجر در اختیار آنان می‌گذارند؛ درباره زدن سران رژیم صهیونیستی گفت: ما هر وقت دم دست ما قرار بگیرند، می‌زنیم.

کد خبر 1783975

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha